16. veebruar 2015

Tähedressipüksid beebidele

Kuna valida on, kas kirjutada või õmmelda, siis seekord pikka juttu ei tule, aga näidata tahaks ju ikka, et millega tegelenud olen. Nii vähe või palju, kui seda aega kahe lapse kõrvalt jääb. Midagi ma ikka näpistan, sest see on see kurikuulus "minu aeg"! :) Sel ajal peab issi ülesannete kõrgusel olema! :) Eile sai me poja juba kuu vanuseks, nii hämmastav, kui see ka pole. Homme lähme arsti juurde, siis saame teada, palju ta meil kasvanud on. Endale tundub küll ta ühest küljest nii pisi, aga samas juba nii suur! :) Ah, seda ema südant, eks!?

Aga pükstest! Kuna ma tähepükse olen seni õmmelnud alates suurusest 74/80, siis olin juba pikemalt mõelnud, et peaks ikka proovima pisemaid ka teha. Asi oli pigem konkreetses lõikes, sest seda väiksemat polnud. Ja siis tuli ka konkreetne soov suurusele 56, nii et otsustasin proovida. Katsetasin kahte erinevat lõiget. Punase-halliga on haaremipükste stiilis, ülejäänud nö tavalise püksilõike järgi. Aga selliseid need said!


2 kommentaari:

  1. Nii vahva ikka! Kuigi jalas see lõike erinevus niivõrd esile ei tule. Ja kuna mul endal see õmblemine kipub venima, siis peab Sult vist tellima ikka. Kas tellimisel saab toone ka soovida?

    VastaKustuta
  2. :) Natuke ikka saab kaasa rääkida. See oleneb sellest, mis materjali mul parasjagu pakkuda on. Kui soov kindel, siis palun kirjuta mulle kas Facebooki sõnum või saada e-mail!

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!