19. märts 2015

Beebipüksid jalas

Veidi peale seda, kui ma pildistasin Pauli jalas beebide haaremipükse, panin talle jalga ka kõik muud suurusele 56 mõeldud püksid. Olgem ausad, tänaseks on need talle väiksed, sest ta kasvab mühinal. Nüüd leidsin lõpuks hetke, et need fotod "kokku kleepida". Siin need on! Püksid ja minu poja paljad varbad! Pean ütlema, et ma kasutan harva midagi kommenteerides selliseid sõnu nagu "armas" või "nunnu", aga paljaste beebivarvaste kohta ütlen küll! Sest need on lihtsalt nii armsad ja nunnud! Sööks või ära! :D


7 kommentaari:

  1. Vahvad! :)
    Ilus töö :) Mulle meeldivad kõige rohkem need esimese sinise-mustaruudulised ja viimased - tähekestega. Aga suurusega 56 pole samuti midagi peale hakata.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need sinise-mustaga on ka mu enda lemmikud! Ei teagi, miks ma neid kasutusse ei võtnud. Ju siis polnud püksipuudust! :)

      Kustuta
  2. Mulle jällegi nii meeldivad need lillelised. Kahju kohe, et sul seda kangast enam alles pole, sest 56-ga pole mul ka hetkel miskit pihta hakata :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Äkki suveks leian mõned lilled ka! Mis suurust muidu laps kannab?

      Kustuta
    2. Hetkel 74, aga suveks on vast 80 juba parajam. Samas sõltub lõikest, ta siuke veidi kribu meil. Aga muidu meile meeldivad lisaks lilledele triibud ja täpid ka :)

      Kustuta
  3. Oiii, need haaremipüksid on imearmsad. Selliseid tahaks oma pojalegi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. On jäänud vastamata. :)
      Üldiselt on mul ühel hetkel üks ports pükse jälle valmimas, aga ma enam ei julge mitte üüüüüühtegi tähtaega mainida, sest paraku on saanud päevadest nädalad ja nädalatest kuud. Aga minu FB lehel on ses osas alati kõige kiirem ülevaade, kui miskit muutub.
      Kui soovid veidi täpsemad, siis neist võib alati mulle postkasti kirjutada! :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!