7. märts 2015

Võidupüksid

Sellest on nüüd juba tükk aega möödas, kui toimus väike püksiloos. Tänaseks on püksid uuele omanikule teele pandud ja need on ka kohale jõudnud. Nagu ma kartsin, siis enne kuu lõppu ma neid siiski valmis ei saanud. Tegelikult polnudki asi mitte niivõrd selles, et nüüd on kaks last ja vaba aega selle võrra vähem, vaid pigem selles, et ma tahtsin õmmelda pükse 2-3 paari, et võitjal oleks ikka valikut. :)


Kerli valis oma tütrele välja need öökullidega püksid.


Mustriga pükstele ma tavaliselt tähekesi ei õmble ja mustrit  taskutega üldjuhul kinni ka ei kata. Seetõttu tegin need püksid ilma tagataskuteta.


Nagu öeldud, ei saanud ma ju piirduda ainult selle ühe paariga, nii et lisaks õmblesin veel need kaks paari. Kuigi valituks osutusid lõpuks ikka need, mis ma kõige esimesena valmis sain. :) 99,9% juhtudest on see alati nii. :)


Kes jaksas siiamaani postituse läbi vaadata, saab nüüd teada, et need kaks paari on saadaval. 


Kes veel kerida viitsis, saab teada, need on suurusele 80.


Ja kes lõpuni jõudis ning nende vastu huvi tunneb, võib mulle kirjutada ja soovist teada anda. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!