14. mai 2015

Hiiremüts

Lisaks mõnda aega tagasi õmmeldud kutsumütsile, tuli mul lapsele veel ka hiiremüts õmmelda. Seekord Naeri etenduse tarbeks. Alguses mõtlesin küll, et lähen lihtsamat teedpidi ja õmblen kohe alguses hiiremütsi kahe ürituse tarbeks, aga siis mõtlesin, et ma ikka ei saa nii laisk ema olla. :) Et muudkui õmblen teistele ja oma laps on kui vaeslaps. Võtsin siis ennast ikka kokku. 


Seekord ma mütsile nägu peale ei joonistanud, vaid piirdusin kõrvadega. Me oleme nüüd juba etendust näinud ja õpetajad joonistasidki Lenele vahvad vurrud ja nina. Nii oligi lõbusam. Vaatasime etendust emadepäeval videosse võetuna, seetõttu vurrudega pilti pole. Proovisime mütsi uuesti kodus pähe. Mütsis endas ma veidi pettusin, sest hoolimata liimiriidest, ei püsinud kõrvad päris nii püsti, nagu oleks pidanud.. Tegin omast arust küll täpselt õpetuse järgi kõik, aga ju siis oli mütsikangas liiga õhuke. Selle mütsi lõike võtsin raamatust Õmble lapsele, aga kuna seal on beebimüts, siis suurendasin mütsiosa kutsumütsi lõike järgi Lene suuruseni.


Muideks, Lene pildi peale saamine on nüüd juba paras proovikivi. Varasemalt piisas mul ainult fotoka näitamisest, kui tal oli juba hea tuju ja valmis poseerima. Nüüd pean teda ikka üsna mitu korda veenma, et ta oleks nõus asju selga/pähe/jalga proovima ja siis veel endast pilti ka laskma teha. Siiani on veel kuidagi õnnestunud, varsti peab vist juba hakkama ära ostma, nagu ameerika emad. Loen vahel sealseid õmblusblogisid ja teatud vanuses lapsed ikka üldse ei ole nõus pildi peale jääma ja siis on pulgakommiga äraostmine kuum teema. :) Ma ilmselt nii küll vist päriselt ei teeks, sest eks peab lapse soove ka austama, aga mine sa tea. Eks annan siis teada. :) Samas on meil plaanis minna perepilte tegema, siis oleks küll kurb, kui ta poleks nõus pildi peale tulema. Ma muideks ise olin lapsena selline. :D Ei maksa mul siis imestada siin midagi, eks?!

Kuidas teil, kas õnnestub veel lapsi pildile meelitada? Või on nad ise agarad poseerima? 

2 kommentaari:

  1. Väga armas müts, kõrvad ongi mõnusad sellised :) Samas, ehk saaks neisse kuidagi traadi toestuseks sisse panna? Pildi peale püüdmise raskustest ei tea ma veel midagi, Mirdile piisab vaid sellest, et keegi kaamera taga tobedaid nägusid teeks. Aga proovige teha nö loomulikke perepilte mõne tegevuse käigus, mis talle meeldiks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma panin kõrvade sisse topelt liimiriide, mis iseenesest oleks pidanud abiks olema. Aga pole hullu. Müts leidis kasutust.
      Usun, et hea fotograaf saab ka kõige suurema kaamerapelguriga hakkama. :) Eriti, kui ta on harjunud lapsi pildistama. Tegelikult on Lene tubli kaasalööja, kui hoo sisse saab. Hetkel tundub, et pigem ei sobi see, et emme tagant torgib, siis on vaja saja muu asjaga tegeleda. Enne tahtsin just ühed püksid pildile saada, mis mõnusa retro mustriga. Meil ühed retrod kingad ka. Püksid saime jalga, aga kingad "olid pahasti". Nii jäid pildid siiski tegemata. :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!