4. mai 2015

Jänes Paul ja päris-Paul

Mind jätsid amigurumi-mänguasjad täiesti külmaks. Vaatasin neid sellise pilguga, et on jah täitsa toredad ja lahe, et keegi viitsib niimoodi nikerdada, aga see polnud minu jaoks. Ma hindasin käsitööpunkti asja juures, aga muus osas unustasin need selsamal hetkel, kui neid näinud olin.

Aga siis... ei mäleta enam millal, miks ja mis asjaoludel juhtusin ma nägema Kertupertu tehtud loomakesi ja ma sulasin. Ma ikka käisin ja vaatasin korduvalt tema Facebooki lehel ringi. Ilmselgelt oli asi detailides ja selles, et kõik tema loomakesed ja sinna juurde pildistatud lood moodustasid terviku.

Ühel hetkel silmasin tema heegeldatud vahvat must-valget lammast ja oli selge, et ma pean sellise Lenele ka saama. Ja saingi. :)  Nüüd see lambake siin Lene voodil laiutab, meenutades veidi laiska ämblikku! :)


Olin juba mõnda aega taaskord Kertupertu lehel ringi vaadanud ja mõelnud, et tahaks Paulile ka midagi toredat. Ja just väga õigel hetkel tutvustas Kertu Suurt Jänest. Ma päris nii suurt ei soovinud, aga leppisime Kertuga kokku, et Pauli jänes saab olema umbes sama suur, kui on Lene lammas. Ja eelmine nädal päris-Paul oma jänes Pauli, kes ratta seljas meieni vuras, kätte saigi.

Fotot kasutatud Kertupertu loal.

On üsna suur tõenäosus, et neist saavad parimad sõbrad.


Vaadake Kertupertu blogis kindlasti ringi, usun, et armute nii mõnessegi tema loodud tegelasse! Või kui on soov ise heegeldada, siis Kertu müüb ka juhendeid, pood on blogis nähtav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!