15. mai 2015

Lutikett ja käevõru Kariinibabylt

Tegelikult saime me selle väikese pakikese Kariinibabylt juba üsna ammu kätte, aga mul pole lihtsalt mahti olnud sellest kirjutada. Esmakordselt sattusin ma sinna lehele juba siis, kui Lene oli beebi, aga kuna Lene hakkas lutti võtma alles 4-kuuselt, siis polnud meil alguses vajadust ka lutiketi järele ja hiljem ei hakanud ma seda enam tellima. Paul sai lutiga sõbraks (kuigi mitte parimaks) juba esimesel elukuul, nii ma siis Kariinibaby Facebookis jälle üles otsisin. Rõõmuga avastasin, et saadaval pole mitte ainult lutiketid, vaid ka käevõrud ja helkurid. Teate ju küll, kui on majas beebi, siis ei tohi talle asju ostes suuremat last ära unustada, et ta ei tunneks ennast kõrvalejäetuna.


Tegelikult tunneb vist emme küll veidi suuremat rõõmu sellistest nimelistest asjadest, kui lapsed, aga eks sellel ole praktiline väärtus ka. Nii ei teki küsimust, kelle oma on. Alles selle nädala alguses oleksin Pauli luti peaaegu koos pükstega ära andnud. :) Lene on paar korda soovinud oma käevõru lasteaeda kaasa võtta, aga seni siiski ümber mõelnud. Kui ühel päeval ta selle siiski kaasa otsustab võtta, on ilmselt ka üsna praktiline, et nimi peal.


Igatahes julgen ma Kariinibabyt soovitada, sest asjad on toredad ja sobivad ka nt katsiku- ja sünnipäevakingituseks.Vaadake tema albumites veidi ringi, saate inspiratsiooni. Lisaks saabuvad asjad kenasti pakituna, nii pole vaja ka selle pärast muretseda. Mulle, kui kohutavalt kehvale kingitustepakkijale teeb see ainult rõõmu. Lisaks tuletab see mulle meelde, et peaksin ka oma pükste puhul hakkama rohkem pakendile mõtlema! Aga sellest edaspidi. ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!