8. juuni 2015

Selle suve lühkarid

Eelmine aasta jäin ma lühikeste pükste õmblemisega suvele täiesti jalgu. Ei saanud ma ennest selle ree peale (võib-olla asi selles oligi, et regi pole suvel sõitmiseks mõeldud :D)! Nüüd tagantjärgi võin öelda, et peamine põhjus oli siiski Paul. :) Lapseootuse esimese trimestri "rõõmud"- paha oli olla ja väsimus vaevas. Ma tõesti ei suutnud toona ära oodata, millal Lene lõunaunne läheb ja sageli uinusin enne teda ja magada oleks tahtnud kauem, kui tema. :) Lenet oodates mul sellist väsimust ei olnud. Aga õnneks olid need ka mu suurimad vaevused ja kaebused. Kõik muu läks kui lepase reega (jälle see regi! :D).

See aasta mul ühtegi vabandust pole, miks ma neid lühikesi pükse õmmeldud ei saa, aga kuidagimoodi on ikkagi seis sama. Olen küll portsu valmis jõudnud lõigata, aga valmis olen saanud täpselt kolm paari. :( Ühed nö proovipüksid ja teised kaks paari on juba tee uue omaniku juurde leidnud. Proovipüksid siis needsamad musta-hallitriibulised.


Otsisin ja leidsin sellise mõnusa haaremistiilis lühikeste pükste lõike. Ega need nüüd päris lühikesed polegi, pigem põlvpüksid, aga vaadates aknast välja, siis jääb ainult üle loota, et neidki  selle suve jooksul kanda saab. Mõned julgemad on küll tänavapildis seda tuult trotsimas, aga ega see neil vist hästi lõpe. Ise käisin täna korra poes ja hakkas palav, võtsin salli kaelast ja pool tunnikest hiljem juba tundsin, et kurk läks valusaks. Eestimaa suvi!

Igatahes, jalas näevad need püksid umbes sellised välja. Pildi saamine on hetkel meil paras teater.


Seda lõiget on mul suurustele 92-122 välja pakkuda. Kui kellelgi huvi, võib küsida. K juba küsis :) ja sai oma pojale sellised rohelised lillaga.


Aga, et väiksemad ka ilma ei jääks, siis suurustele 74/80 ja 86 käin välja mugandatud versiooni. Kasutasin jälle vana head dressipükste lõiget, panin lihtsalt veidi laiema värvli ja pikemad soonikud, kui eelmine aasta.


Muideks, kui keegi veel soovib ühevärvilisi pükse, siis palun julgelt küsida. Hetkel on mul veidi rohkem olemas sedasama pruunika tooniga halli, oranži, lillat, tumesinist, helerohelist ja midagi ehk leian veel.

Päris pisikestele on mul ka üks lõige välja valitud ja üks proovipaargi valmis õmmeldud, aga neist ehk mõne päeva pärast.

Üldse, kui nüüd keegi lõpuni jõudis lugeda ja selliste poolpikkade vastu huvi tekkis, siis palun mulle Facebooki postkasti või meili peale kirjutada. Kuna see Eestimaa suvi on, nagu ta on, siis ma ei tahakski neid lühikesi väga palju "lattu" õmmelda. Ja visake pilk Püksipoele ka peale, seal on viimasest korrast enamus haaremipükse veel alles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!