10. juuni 2015

Suvepüksid beebidele

Nagu ma eelmises postituses mainisin, siis on mul ka pisematele üks suvepükste lõige välja valitud. Tegelikult on see lõige küll nii universaalne, et  neid pükse saab aastaringselt kanda ja kui kangas pesule vastu peab ja laps vahepeal pisikeseks ümarikuks ei muutu, siis hea tahtmise korral lausa mitu aastat. Igatahes, kui ma õmblesin need püksid Pauli mõõtu e suurusele 68, siis selgus, et need meeldisid Lenele nii palju, et ta need ka endale jalga pani, kui ma selja keerasin ja need talle päriselt põlvpükstena jalga ka mahtusid. Kahjuks ma sellest pilti ei teinud.


Püksid on hästi kõrge värvli ja pikkade soonikutega. Värvli saab soovi korral alla keerata või siis just kõrgele üles, nii nagu parasjagu tarvis. Kui soonikud üles keerata, ongi tegemist beebide põlvpükstega. Põlved kenasti päikese eest varjus, kuid varbaid kerge tuuleõhk paitamas. :)


Igatahes tunduvad mulle endale need püksid hästi praktilised ja jalas mõnusad. Kavatasen neid Paulile kindlasti mõned paarid õmmelda.


Hetkeseisuga ei ole mul neid pükse rohkem välja lõigatud, aga kui sul on soov sarnaseid suvepükse enda beebile saada, siis kirjuta mulle! Võimalikud suurused on 56-92.

2 kommentaari:

  1. See ongi ideaalne lõige! Mirdil olid ühed poest ostetud sellised, mida sai tõesti kanda alates sünnist kuni....no kuni enam jalga ei mahtunud. Ikka üle kolmveerand aasta kokku kindlasti. Kohe kirjutan sulle ka :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!