5. juuni 2015

Treppoja sahvri maiused

Kas te Treppoja sahvrit teate? Kui ei, siis tehke kindlasti tutvust. Mina lugesin nende kohta esimest korda Pere ja kodu ajakirjast ja kui me oma perega mõned nädalad tagasi Nõmme roheliste väravate üritusel käisime, jäid nad seal oma letiga mulle kohe silma ning ma olin juba ette kindel, et ilma ostuta ma sealt ei lahku. Nii oligi.


Siis tuleb mulle veel meelde, et sahvri perenaist nägin ma ka Lemmikretseptide saates (see on vist üldse üks ja ainus kord, kui ma seda saadet vaatasin, vähemalt algusest lõpuni). Igatahes seesama kena sahvri perenaine andis Rohelistel väravatel kõiki hoidiseid soovijatele proovida. Me olime mehega kahekesi, nii et maitsesime kumbki pooled ja siis mõnda lemmikumat proovisime mõlemad. Lene nõudis aga muudkui hõrku ploomikastet. Pean ütlema, et nendest hoidistest, mis ma seal kohapeal maitsesin, ei meeldinud mulle ainult üksainuke, apelsini oma. Kõiki ülejäänuid oleksin ma nõus olnud veel sööma.

Kodus küsis Lene purke nähes: "Palun veel moosi!" ja pistis aga ploomimaiust lusikaga muudkui põske. See, et Lenele vürtsikad asjad maitsevad, ei pane mind sugugi imestama, sest ei hoidnud ma nende söömisega tagasi ei raseduse ega imetamise ajal. Muidugi, tuld purksama panevaid tśilliseid sööke ei armasta ma ise ka, aga selliseid mõnusaid, just täpselt parasjagu maitset andvaid koguseid naudin ma küll.



Igatahes otsustasime nö laadapakkumisest matti võtta ja tõime koju terava tśilli maiuse, vürtsika tomatimaiuse ja Lene lemmiku, hõrgu ploomikastme. Toodete kirjeldusi ja müügikohti näeb aga huviline siin. Üles leiab Treppoja sahvri ka Facebookist.


Mõnusaid vürtsikaid elamusi kõigile!

1 kommentaar:

  1. Aitäh heade sõnade eest! Eriti vahva, et meil juba nii väikseid fänne ka on, seega järelkasv on garanteeritud :). Meie pere noorima preili lemmik on samuti just ploomikaste, vanemal preilil Sibulamaius.

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!