22. juuli 2015

Mitu kärbest ühe hoobiga

Satun ise enda blogisse viimasel ajal nii harva, et lausa kahju on. Mul on kogu aeg palju mõtteid, millest kirjutada tahan, aga ma paraku enamasti lihtsalt ei jõua selleni. Peamine põhjus muidugi on suvi, mis siis, et peaaegu olematu teine, aga oleme siis üritanud sellest vähesestki rõõmu tunda. Eile, kui oli lausa super ilm selle suve kohta, käisime nt Lottemaal. Kui suudan selle aja leida, siis kirjutan ehk ka, mis ja kuidas, aga kui kahe sõnaga kokku võtta, siis meile meeldis!

Kuna ma ise praktiliselt ei kirjuta hetkel, siis soovitan teile hoopis teiste blogisid, mida ise viimasel ajal rohkem lugenud olen. Aga ajapuudusel pole ma kahjuks nende ühegi puhul (v.a Liivi oma, sest tal on lihtsalt nii uus blogi) jõudnud eriti arhiivi sirvida, et aru saada, mis ja kes ja kuidas. :) Äkki kunagi jõuan ka selleni. :)

Minu hetke lemmikblogija on ilmselt Liivi oma kuue sidruniga. Ta jäi mulle silma Pere ja Kodu blogide seast ühe hästi ägeda postitusega, mille ta juhuslikult just täna ka enda isiklikus blogis taasavaldas ja peale seda hakkasin ma tema postitusi ootama. Kui peres kasvab neli last on ikka argipäev hoopis teine ja pseudoprobleemideks aega just väga palju ei jää. Lugege ja veenduge ise!

Teine tore paljulapselise ema blogi on Piparmynditee. Ma nüüd täpselt enam ei mäletagi, kuidas ma tema blogisse sattusin, aga vist kusagil teises blogis tema kommentaari lugedes. Mulle meeldivad asjalikud kommenteerijad ja siis ma vahel ikka käin ja piilun, kas ja millest nad ise kirjutavad. Ja eks nimi Pikajuukseline Ema tegi ka uudishimulikuks. :) Ja kui ma lugesin seda postitust, tekkis mul äratundmisrõõm, sest minust sai just paar päeva enne selle postituse lugemist ka 9-eurone liiklushuligaan. :) Ja no ikka ja jälle imestan, et kuidas ta suudab laste kõrvalt nii palju!

Muidugi, olles ise paljulapselisest perest, on mul äratundmisrõõm kahe eespool mainitud blogiga ka muul tasandil ja mu ema on viimasel ajal ikka üsna mitmeid kordi kuulnud küsimust, et kuidas, ma mõtlen k u i d a s ta omal ajal küll jaksas?

Siis veel herz, kelle blogisse ma sattusin ka seetõttu, et tema kommentaarid teistes blogides olid mulle sümpaatsed ja lisaks avastasin ma tema mõnusa huumorisoone. Tema on paljudele blogihuvilistele ilmselt rohkem tuntud ka, kuna kirjutab juba aastaid. Üks peamisi põhjuseid, miks mina tema ja tema pere tegemistest loen, on muidugi vana maja remont. Minu suur unistus on, et ühel hetkel on mul endal üks pisike tareke, mida üles vuntsida.

Ja kuigi mul oleks veel hea meel mõnda blogi soovitada, siis hetkel valisin neljandaks Ebapärlikarbi. Samuti avastasin ta kusagil kommenteerimas ja veidi tema blogi lugedes avastasin, et mulle meeldib tema kirjutamisstiil. Boonusena (minu jaoks) ei kirjuta ta pisikestest beebidest, vaid tema laps läheb sügisel kooli ja nii on hoopis huvitavam lugeda muudest teemadest, kui endal parasjagu aktuaalsed on. Sellistest, millele ise veel küll mõtlema ei pea, aga teadagi, aastad lähevad kiirelt.

Peaaegu oleksin unustanud veel ühe oma lemmiku, Laura vihiku. Kui ma Laura blogisse esmakordselt sattusin, siis oli see kui sõõm värsket õhku. Nii kaunis, puhas eesti keel, palju toredaid tee-ise-postitusi ja kauneid fotosid. Lugedes tema pere traditsioonidest tekib kohe kade tunne. Loete, siis saate aru, miks! :) Kuigi ma pole Laurat kunagi oma elus kohanud, tekib tema blogi lugedes tunne, et ta peab küll üks äärmiselt armas ja hea inimene olema.

Aga, et te ikka aeg-ajalt ka minu blogisse viitsiksite vaadata, siis näitan teile täna ühtesid teistmoodi lõikega haaremipükse. Katsetasin ja seni on valminud kaks paari.


Natuke näevad välja nagu varrukad, eksole?! :) Kuigi iseenesest on need nagu haaremipüksid ikka.


Ja siia lõppu veel üks pisike präänik ka- LUGEJAMÄNG, sest vahepeal on täitunud Facebooki lehel number 700 ja see on juba üsna tore number, et veidi tähistada! Kel huvi osaleda, võib ühe sellise lõikega püksipaari omanikuks saada. St siis muidugi sinu laps. :)  Tingimused on järgmised:

1) Loosis osalevad kõik, kes jätavad siia postituse alla oma soovi. Pane kirja lapse suurusnumber ja kas tegemist on poisi või tüdrukuga.
2) Selle lõike järgi on max suurus, mida ma praeguse seisuga lubada julgen - 116.
3) Päris pisikestele ma selle lõike  järgi ei õmble, aga osaleda võib soovi korral ikka, siis leiame mingi muu lahenduse. Kas valid võidu korral sobiva paari olemasolevate haaremipükste seast või siis õmblen uue paari.
4) Kui võitja on selgunud, lepin isiklikult kokku kangavaliku.
5) Et nendest pükstest ikka suvel veel rõõmu ka oleks, siis võitja kuulutan välja selle pühapäeva, s.o. 26. juuli õhtul. Arvesse lähevad kommentaarid, mis kirjutatud enne kella 21.00.
6) Et poleks kuhugi taganeda, siis püksid õmblen valmis hiljemalt 30.juuliks.
7) Nüüd kiiresti kommenteerima. :)

Ahjaa, jalas näevad sellise lõikega püksid välja niisugused. Lottemaal õigustas see lõige ennast küll väga hästi. :)



27 kommentaari:

  1. Juhhei!! Minu pojale sobiks väga sellised suuruses 104, imevahvad!!

    VastaKustuta
  2. Meie pere laste ja emme suured lemmikud on senised Põlled ja Papud püksid. Aga nii lahedaid haaremeid meil pole kellelgi. Sooviks neid siis tütrele võita, suurus 86.

    VastaKustuta
  3. Hahaa, muidugi olen armas ja hea...kui just teised tujud välja ei löö :) Aga tegelikult on mulle ka meeldinud uut lugemist leida teiste blogide kommenteerijate seast. Nii saab teinekord isegi parema mulje inimesest kui otse ajaveebist. Lähen ja uurin nüüd sinu soovitusi ka.

    Loosis ma ei osale, aga kui sul näiteks siin rippuvate pükste kangast veel üle on, siis see on ka hästi ilus ning sobiks Mirdile ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda kangast mul kahjuks rohkem pole. Aga ma olen midagi Mirdile mõeldes kõrvale pannud, kui jälle aega saan, siis annan endast märku.

      Kustuta
  4. Väga tore postitus ja leidsin enda jaoks paar uut blogi, mida külastada. Loosiõnne korral kingiksin püksid oma tütrele, suurus 92.

    VastaKustuta
  5. Sinu välja toodud blogide seas oli kaks, mida ise ka suure huviga loen - Liivi ja Herzi blogi. Liivi oma just tema oskuse pärast näha ka veidi närvesöövaid olukordi läbi kerge huumoriprisma (ja hetkel kolmandat last oodates on hea, teada, mis ees ootamas :D ) ja Herziga on meil hetkel ühine teema, millest kirjutada (ehk siis majaremont).

    Usun, et nüüdsest saab ebapärlikarbiblogi ka mu lugemisnimekirja, sest ka endal hakkab poeg sügisest kooli minema;)

    Loosiõnne korral sooviks pükse oma pojale, kes küll pole veel sündinud (ei tea, mida ta ootab seal kõhus), aga peaks kohe, igapäev millalgi, sündima :) Kuna sa päris pisikesi sellele suurusele ei tee, siis olen rahul ka mingite muude pükstega, mis valikus on ;)

    VastaKustuta
  6. Nii vahvad! Sellised sobiksid mu tragile pojale, suuruses 80 :)

    VastaKustuta
  7. Ergo oleks kindlasti uhke, kui sääraste pükstega saaks lasteaias sõprade ja sõbrannade ees uhkeldada. Poiss ja suurus 110 kuluks seega ära :) Ja no ideaalis ma laseks Sul täpselt samast kangast teha mingi teise lõikega püksid pisipreilile, et nad saaksid mul peaaegu kaksikutena koos linnavahel uhkeldada.

    Ja bloginimekiri oli tore, leidsin nii oma vanu lemmikuid kui ka mõned, kelle blogisse sattunud polnud.

    VastaKustuta
  8. Oh, milline au on olla kellegi lemmikblogija! Tore oli leida äramainitute hulgast ka (minu jaoks) uusi blogisid. :)

    Selliste haaremipükste lõige mulle väga meeldib! Ideaalsed suvepüksid! Kuna praegu on pükse piisavalt, aga raha mitte, siis ma tellimust sisse ei anna, aga järgmisel suvel kindlasti! :D

    Kui rohkem aega leiad, siis kirjuta ikka Lottemaast. Ma plaanin ka lastega minna. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Auhinnamängus osalemiseks pole raha tarvis. :)
      Nii, et loosis osaled ikka. :)

      Kustuta
  9. Oi kui mitu uut vahvat blogi! ;)
    Loosis sooviksin küll väga osaleda, püksid läheksid minu pojale, suurus 98 ;)

    VastaKustuta
  10. Aitäh, Lehti, ma kohe punastasin heameelest :)

    VastaKustuta
  11. Issand, kui tore on avastada, et keegi mind fännab :)

    VastaKustuta
  12. Loosiõnne korral läheks minu soov suuruses 86 tüdrukule :)

    VastaKustuta
  13. Väga põnev lõige! Kui loosimisel veab, siis paluksin 98 suuruses tüdrukule. :)

    VastaKustuta
  14. Anonüümne24.07.15 19:44

    väga huvitavad püksid, üldse hästi õmbled :) võidu korrad sooviks nr 92 tüdrukule :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Aga kirjuta siia mõni vihje enda isiku kohta ka, sest kui tekib veel mõni anonüümne, siis on raske otsustada, kumb neist võtja on, kui peaks loosiõnn naeratama. :)

      Kustuta
  15. Mulle väga meeldivad Teie postitused ja Teie tehtud püksid. Loosiõnne korral kannaks neid tüdruk, suurus 92.

    VastaKustuta
  16. Polegi ammu üheski loosis osalenud :) Tüdruk ja suurus 92. Mnjaa, või siis poiss suuruses 74. Kui peaks võitma, siis tõmban omakorda loosi :D

    VastaKustuta
  17. Anonüümne26.07.15 14:25

    Soetasin pojale alles hiljuti esimesed teie tehtud püksid ja olen väga rahul! Sellepärast sooviks kohe järgmisi ka. Suurusele 80 (86) Liis

    VastaKustuta
  18. Tüdrukule, 92 suurus

    VastaKustuta
  19. Tessule meeldiks ka sellised püksid ja suurus 98

    VastaKustuta
  20. Oi, Leenu nii fännab oma esimesi Sinu tehtud pükse, et teine paar meeldiks ka :D

    Ehk siis suurus 92 (või 98, ma ei oska otsustada praegu) ja tüdrukule :)

    VastaKustuta
  21. Anonüümne26.07.15 20:53

    Soovin pojale suurus 86-92.

    VastaKustuta
  22. 86 suuruses preilile meeldiksid sellised väga :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kahjuks jäid natuke hiljaks. Kell kukkus 21.00. Nüüd on võitja juba loositud.

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!