13. september 2015

Läheneb sünnipäev

Avastasin ükspäev, et see blogi siin ja ühtlasi kogu mu pükste õmblemise tuhin, on saamas juba kaheaastaseks. Kuidas kõik alguse sai, saab lugeda siit. Ja milline oli esimene aasta, võid lugeda sellest postitusest! Selliseid lubadusi ja loetelusid, nagu sealses postituses, ma täna enam kirjutama ei hakka, sest elu näitab, et sageli jäävadki plaanid plaanideks. :) Kuigi sellest nimekirjast saan ma vist enamuse asju "maha tõmmata". Pükste õmblemise juhis on siiani tegemata, aga kooki küpsetasin näiteks täna. Pilti küll pole, aga retsepti võtsin siit ja julgen soovitada küll. Kuigi, kui pole just väga suur magusasõber, siis suhkrut soovitan vähem panna.

Palju õnne mulle! :D Foto napsasin siit.
Jäin tol päeval veel mõtlema, et mis selle blogiga nüüd edasi teha. Kas kirjutada aeg-ajalt või panna kinni ja piirduda ainult Facebooki lehega. Sest nagu näha on, siis ega ma ju väga sageli ei kirjuta ja kommentaare lisatakse veel harvemini. Isegi siis, kui ma esitan mõne konkreetse küsimuse. :( Ju siis pole midagi öelda! :) Vist! Sai ju seda kahe aasta eest mõeldud, et eks kirjutangi iseendale ja oma aja sisustamiseks, aga kuna tänaseks on asjad natuke teistmoodi, siis vahel nagu ootaks mingit tagasisidet. Kasvõi selleks, et olla motiveeritud. Aga ei, see pole kommentaaride nurumise postitus, sest ma usun sellesse, et need peavad tulema vabast tahtest ja südamest. :) Ja eks ma näen ju statistikast ka, et neid ikka on, kes siia aeg-ajalt sisse kiikavad.

Kaks aastat tagasi oma esimeses postituses kirjutasin nii: "Kuid päris aus olles ei oska ma hetkel isegi ennustada, kus see kõik täpselt algab või kus lõpeb." Ja isegi oma kõige ilusamates unenägudes ega unistustes poleks ma osanud ette näha, et kaks aastat hiljem olen ma just siin, kus ma olen. :) No, et ma ikka veel õmblen, ja et ma tahan ikka veel õmmelda. Ja et ma näen asju väikese perspektiiviga ja mul on soov edasi tegutseda. Et olemas on Põlled ja papud OÜ. Suur enamus teist seda ei tea, aga see tõesti on nii, et otsustasin selle sammu juba pikemat aega tagasi ette võtta. Eks kunagi kirjutan sellest ehk lähemalt ka. Oleks vaid kahe lapse kõrvalt aega veidi rohkem, et saaksin pisitasa beebisammudes liikumise asemel aegajalt mõned kiiremad jooksusammud teha. Aga ehk tuleb ka see aeg kunagi! Algus on ju tehtud. ;)

Aga sünnipäeva puhul tuleb ju kingitusi ka jagada, eks?! Ja kuna blogi saab kaheaastaseks, siis otsustasin, et kingitusi saab seekord olema kaks! Hetkel kuulutan välja esimese kingituse loosimise ja teise kuulutan välja kolmapäeval. Loosimises osalemise tingimused on seekord sellised:

- Kingitused jätan saladuseks. :) St, et kangast valida ei saa, vaid jääb üllatuseks kingisaajale.
- Täna alustatud loosi võitja kuulutan välja teisipäeval, 15. septembri õhtul. Seega, palun jäta enda kommentaar hiljemalt teisipäeval, 15. septembril kella 21. Hiljem kirjutatud kommentaarid enam arvesse ei lähe!
- Teise loosimise kuulutan välja kolmapäeval ja loosi võitja kuulutan välja reedel, 18.septembril, mil ongi blogi õige sünnipäev!
- Loosimises osaleda võivad kõik, kes on minu Facebooki lehe ja/või blogi jälgijad muudes kanalites.
- Kommentaari võib jätta nii siia, blogipostituse lõppu või Facebooki vastava postituse alla. Palun ole hea, ära topeltkommentaari jäta, see ei anna lisahäält!
- Kui kirjutad osalemissoovi blogisse, palun jäta ka enda e-mail, kui su kasutajanimi pole aktiivne. Et ikka sinuga ühendust saaksin võtta!
- Palun kirjuta, mis suuruses pükse soovid ja kas tegemist poisi või tüdrukuga.
- Mõlemad püksid luban võitjatele saata hiljemalt septembrikuu viimasel päeval!
- Edu kõigile! Ootan põnevusega, kes üllatuspükste omanikeks seekord saavad! :)

23 kommentaari:

  1. Ohoo kas tõesti jõuan esimesena postitada. :) Püksid läheks ühele krutskeid täis tüdrukule, suurus 92.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Palju õnne, Imbi! Esimene püksipaar on sinu lapsele! Annan teada, kui püksid on valmis! :)

      Kustuta
  2. Anonüümne13.09.15 22:18

    Palju õnne läheneva sünnipäeva puhul. Nagu postitusest lugeda võib, siis saab ka firma loomisel õnne ja edu soovida :) Loodetavasti saab sinu kätetöd veel kaua nautida ja erineda hallist massist. Meie vähemalt oleme siiani väga rahul olnud sinu loominguga ning ootame aga uusi huvitavaid pükse oma garderoobi. Kui juhuslikult peaks õnn meie õuele tulema, siis pisike preili oleks väga õnnelik ühtede pükste üle suurusele 92. Palju õnne ja edu veel kord ning värvilist lähenevat sügist! email-kvalja@hot.ee

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Ma vaikselt olen su soovi suunas ka tegutsenud, varsti võtan sel teemal jälle ühendust! :)

      Kustuta
    2. Anonüümne15.09.15 08:45

      Mul kannatust on ;)

      Kustuta
  3. Palju palju õnne ja jätkuvalt jõudu nende ilusate pükste õmblemisel :)
    Sinu püksid on meie lemmikud, seega osaleks muidugi ka loosimises. Võidu korral sooviksin pükse suuruses 80/86 tütarlapsele :)

    VastaKustuta
  4. Mulle ja põnnidele väga meeldivad teilt tellitud püksid. Jõudu edaspidiseks! Õnne ka!
    Osaleks tüdruk 86

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldib siin käia ning imetleda, mida sa kõik teinud oled. Samamoodi on minu meelest vägev see, et sa oled kogu asja taha firma loonud. Ja kuna su blogil on ainuõigemal ajal sünnipäev (mitte kaugel minu enda omast :)), siis peaks ikka loosis ka osalema. Mirt on endiselt tüdruk ja suuruseks 80 :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen siis osanud hästi ajastada! :)

      Kustuta
  6. Mulle meeldib samuti sinu looming ja eriti poja kannab sinu tehtud pükse hoolega. Tütrel on samuti üks paar, mis mitmeid kordi jalas olnud. Kuna temal püksipaare vaid üks, siis las osaleb loosimises. Seega siis: tüdruk ja suurus 92.

    VastaKustuta
  7. Anonüümne13.09.15 22:51

    Minu pisem on kandnud neid vahvaid püksikesi nii mugav jalga panna ja vàga ilusad ! Túdruk suurusele 86 . manna863@hotmail.com

    VastaKustuta
  8. Anonüümne13.09.15 23:39

    niih, selle kommentaari püüan kohe algusest peale anonüümsena postitada, ehk läheb esimese korraga läbi :) Palju õnne sulle ja blogile ja minu kiitused ja kummardused su tööle ja vaevale!
    Ma osalen suht harva loosides ja kuna ma endiselt olen arvamusel, et suudan ise oma lastele püksid õmmelda (mida ma ei ole ikka mitu aastat teha suutnud), siis uitmõttena otsustasin siiski loosis osaleda :) Eriti kuna just täna vaatasin Pisipiigat, et talle võiks ühed sinu stiilis tudukad õmmelda :) Pisike on s92 ja tüdruk. Ja mina olen Eveli alias mutukamoos ät gmail.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks selle ise tegemisega ongi nii, et paratamatult aeg saab ühel hetkel otsa, kui vaja mitmel rindel tegutseda ja lapsi ka kasvatada.
      Ma varasemalt jätsin ka sageli asjad ostmata, sest mõtlesin, et oskan ju ise ka teha, aga... läks nii nagu tavaliselt. Nüüd ma mõtlen, et kuna ma soovin, et minu toodangut ostetaks, siis pean ma ka ise teiste tegevust toetama ja ostan, kui asi meeldib :) Kõike ma ju niikuinii ise teha ei jõua ja tehakse ju nii palju nii ilusaid asju, et mõne asja lihtsalt peab koju tooma. :)

      Kustuta
  9. Loodan, et järgmise 2 aasta pärast on Põlled ja Papud OÜ-l oma e-pood ja äri õitseb!

    Võidu korral läheksid püksid tüdrukule ja suurus oleks 158. Nali! Kuigi ma tegelikult ei ütleks ägedatest haaremipükstest ära. :D Õige suurus oleks hoopis 86. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Neid ema-lapse komplekte on mu käest rohkem kui korra küsitud, aga siiani olen ikka ei öelnud. Kuid sellel suvel ma ikka mitu korda mõtlesin, et peaks vist ikka ära tegema. Aga see on hetkel endiselt üks paljudest tee-ära-nimekirjas olevatest asjadest. Ehk kunagi....

      Kustuta
  10. Palju õnne blogi sünnipäevaks!! Mina oleks küll väga pettunud, kui enam seda blogi lugeda ei saa. Mulle just meeldib tulla siia ja lugeda millest mõtled ja kuidas olukordi lahendad ja muidugi need õmblusteemad. Osalt muidugi sellepärast, et olen ka ise õmblusteemas sees.
    Kui loos peaks naeratama, siis ootaks üks poiss s92 midagi ka endale Põlled ja Papude poolt.;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh heade sõnade eest! Ma usun, et päris kinni ma seda siiski (vähemalt niipea) ei pane ka. Lihtsalt aeg-ajalt mind tabab see dilemma, et mida teha ja kuidas edasi minna. Asi sai ju alguse sellest blogist ja edasi tulid püksid. Tänaseks on blogi pigem toetav tegevus ja õmblemine esmajärgulisem. Blogi kirjutamine võtab ka päris palju aega ja enamasti pean ma siiski valima, kas kirjutan või õmblen. Tahaks ju ka kirjutamises paremaks saada, mitte ainult õmblemises. :)
      Üks põhjus veel, miks ma vahel ootan, et keegi mõne sõna poetaks, on see, et teada, kes loevad ja mis nad ise teevad. Nt praegu sinu nime tagant avastasin ka enda rõõmuks õmblusblogi. Ma kindlasti pärast loen ja vaatan, mis sa teinud oled. See on minu jaoks nii põnev, leida just selliseid iseendale ja oma lastele õmblejaid.

      Kustuta
  11. Tervitused :)
    Mulle ka meeldib see vahva blogi, olen siit ägedaid ideid saanud nii taaskasutuseks kui pükste ostmiseks :) Igatahes meie piiga kannab mõlemat paari hoolega, sügise tulles hakkavad juba natuke väikseks jääma ka.
    Rõõmsat blogisünnipäeva siis ja Kui Õnn Peaks Naeratama, siis suurus 82 cm oleks meie soov :)

    VastaKustuta
  12. Meie plika prooviks küll hea meelega neid mõnusaid pükse. Suurus 110 oleks sooviks.
    Palju õnne blogi sünnipäeva puhul.

    VastaKustuta
  13. Mina siis osalen juba järgmises loosimises. Vot, millest ilma võib jääda, kui paar päeva arvuti taha ei tule :D Igatahes, mulle meeldiks võita suuruses 128 püksid poisile :)

    VastaKustuta
  14. Anonüümne17.09.15 09:59

    Hip-hip-hurraa sünnipäevalapsele! :)
    Lehti, Sa oled supertubli, et oled selle asjaga lausa oma firmani jõudnud! Mina loodan, nagu ilmselt kõik teisedki siinsed kommenteerijad, et blogi jätkab ikka ilmumist, sest see on parasjagu mõnus kooslus laste- ja õmblusteemadel. Olen isegi peas heietanud mõtet, et mis oleks, kui teeks enda blogis ka riiete õmblemise teemadel juttu, aga pole siiani jõudnud otsuseni, kas ikka peaks. Palju mõnusam on Sinu lugusid lugemas käia :)
    Ja kui loosiõnn juhtub naeratama, siis suuruses 98 tüdrukule.

    Kadri [Lambrine]

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Vaadates sinu toredaid ideid ja lahendusi Montessori teemadel, usun ma, et naudiksin küll sinu õmblusteemalisi postitusi. Sinu quiet-book on mul siiani hingel. Nii tahaks selle tegemise ühel hetkel ette võtta. Loodetavasti jõuan selleni ikka enne, kui lapsed juba suured. :D

      Kustuta
  15. Eile hõikasin Facebookis välja, aga siia unustasin lisada, et teise paari võitjaks osutus Noomi, kes soovi avaldas Facebooki postituse all.

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!