16. oktoober 2015

Sekkarileiud: pliiatsid ja puzzle

Vana tuntud tõde, et ega sekkarisse ei saa minna midagi konkreetset otsima, sest siis tuled sa sealt tagasi kõige muuga, kui sellega, mida otsima läksid. Teine tuntud tõde on vist see, et pisikeste kohtade sekkaritest leiab alati väärt kraami soodsa kopika eest. Ja kolmas tõde see, et ega neid leiukohti tegelikult avalikult kiita tohi, sest siis võib juhtuda, et kõik jooksevad tormi ja kogu väärt kraam lõpetab kellegi teise kodus. :)

Mul seekord päris konkreetset soovi polnud, aga lootsin leida endale midagi põnevat selga. Loomulikult ei leidnud, aga ühte-teist sain lastele ja õmblemiseks ka mõned huvitavad mustrid. Kõige ilusam leid minu meelest olid need värvipliiatsid ja kõige huvitavam leid see valge puzzletoorik.


Kui ma neid pliiatseid nägin, tundus mulle, et ma pole elus nii ilusaid värvipliiatseid näinud ja ma pidin need enda lastele saama. Ega neile seal just tormi ei joostud, olidki juba tolmukihi alla jäänud. Aga mulle need nii meeldisid ja ära ma need tõin.


Ma ei mäleta, et ma oleksin üldse kunagi selliseid valgeid puzzletoorikuid näinud, aga see mõte tundus mulle nii lahe, ise (mitte ilmtingimata mina ise) üks puzzle valmis joonistada. Eriti, kuna Lenele vahelduva eduga puzzled väga meeldivad. Niisiis krabasin ka selle sealt kaasa. Hiljem uurides selgus, et tegemist Tigeri tootega ja ilmselt on neid toorikuid ka siinsetes poodides saada.


Kuigi ma uhke emana olen igatahes vaimustuses :) igast Lene joonistatud kriipsust ja kraapsust, ma siiski seekordse puzzle joonistamise ühe esimese klassi jütsi kätte usaldasin. Teadmata asjaoludel ja kogemata kombel on meie suguvõssa ära eksinud paar päris hea käega tegelast. Ja ma leian, et T sai puzzle joonistamisega väga hästi hakkama. Igatahes on see vahva lepatriinu hetkel meie pere lemmikpuzzle. Osasid pole küll palju, aga oleme seda vahelduva eduga kõik kokku pannud.

Kel huvi tekkis ka ise üks selline puzzle joonistada, siis soovitan soojalt. Ehk leidub neid ka praegu Tigeri või mõnes muus pudi-padi või hobipoes.

2 kommentaari:

  1. Oo, see pusletoorik on lahe, peab Tigerisse otsima minema. :D

    Ma oleksin ka need pliiatsid ära ostnud, nii ilusad!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ma millalgi Tigerisse jälle satun, ma neid sinna kindlasti otsima lähen. Ostan vihmaste ilmade tarbeks ette ära! :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!