30. oktoober 2015

Selleaastased tellimused

Olen siin nüüd pikka aega mõelnud, et kui palju tellimusi ma jaksaksin selle aasta sees veel ära täita. Olen mõtet peas vaaginud siia- ja sinnapoole ning otsustanud, et kõik tellimused, mis jõuavad minuni enne 5.novembrit (k.a), luban ma täita veel selle aasta sees. Seda küll eeldusel, et mul kas on olemas või leian sobiva materjali  (paraku alati pole ja alati ei leia ka). Kõik soovid, mis laekuvad minu postkasti alates 6.novembrist, saavad täidetud uuel aastal (muidugi, kui aega jääb, siis teen kiiremini).
Need, kes viimase poolaasta sees tellinud on, teavad et sageli ma lihtsalt ei jõua nii kiiresti soove täita, kui tahaksin. Ennekõike ajapuudusel, sest lapsed vajavad kasvatamist ja kodused toimetused tegemist. Ja kui siis juhtuvad ootamatused, mis lastega peres tegelikult pole alati ootamatused, siis tuleb prioriteete seada.

Teine asi on materjal. Kuigi ma väga tahan rakendada individuaalset lähenemist, et igaüks saaks just oma maitsele vastavad püksid, siis tavaliselt sekkub Murphy, kes ei luba mul leida seda konkreetset materjali just siis, kui seda tarvis on. Hea on, kui kodus vajalik juba olemas on. Samas ma tegelikult väldin ka liiga sageli kangapoodi või teise ringi poodi minemist, sest kiusatustele on raske vastu seista, et meelepärased asjad poodi jätta. :) Kodus on ju kogu aeg mingi varu olemas, millest vaja midagi valmis õmmelda (kui aja leiab). Seega olen ma võtnud ka vastu raske otsuse, et vahel pean ma lihtsalt EI ütlema, sest kulud/tulud/kasum tuleb hoida sellises tasakaalus, et ma ei maksaks oma hobile peale ja säiliks rõõm tegemisest.

Ma küll hetkel otseselt ei upu tellimustesse, aga ma pean endale jätma ajapuhvri, et tegeleda vahepeal rohkem lastega, koduste töödega, jõulukingituste ettevalmistamisega jne. Samuti on mul suur soov võtta töösse veel mõned uued püksimudelid, mis saaksid popiks haaremipükste ja nö tähekestega dressipükste kõrval. Kuigi mul on iga tellimuse üle hea meel, mul siiski vahel jookseb juhe kokku, kui pean järjest õmblema umbessajakahekümneviiendatsamasugustpüksipaari. :) Aga ma pean jõudma need püksimudelid välja töötada, et need saaksid popiks muutuda. Iga asi, mis mu enda meeles oleks võinud laiemale publikule peale minna, pole paraku teiepoolset heakskiitu leidnud. :) Aga ma tegutsen edasi!

Samas ma väga palun ka teid, head soovide esitajad. Mõelge enne sooviavaldamist järgi, kas te ikka päriselt-päriselt soovite neid pükse. Või kui soovid muutuvad, andke mulle sellest teada! Olen paraku puutunud aja jooksul erinevate asjadega kokku ja kõikidel nendel kordadel oleksin ma olnud palju õnnelikum, kui mulle oleks kohe kirjutatud, et sorry, ma esitasin küll tellimuse, aga paraku on vahepeal asjad muutunud. Ma pole ju mingi kurjam ja suhtun sellistesse olukordadesse üsna mõistlikult. Ma tean, elus tuleb igasuguseid asju ette ja vahel juhtub ootamatuid väljaminekuid ja teinekord pole rahakotis piisavalt raha, et süüagi osta, rääkimata siis riietest. Ja siis on vaja seada asjad tähtsuse järjekorda. Ma olen ju alati siin teisel pool ekraani olemas ja omastarust üsna mõistlik inimene, kui minuga ausalt rääkida. Ma hoian asju heameelega paremate päevadeni, kui ma tean, miks see vajalik on. Kuid fakt on see, et ma kahjuks ei ole hiromant ega tea, kas kellelgi on soovid muutunud (kuigi mu kõhutunne on pea igakord mind hoiatanud :D), kas kellelgi on piisavalt raha, et asjade eest maksta (ma teen ju siiski tööd selle nimel ja seetõttu ma pükse tasuta ei anna ega omahinnaga müü). Seega, kui su soovid muutuvad, palun kirjuta mulle kohe! Olen mitmel korral olnud ikka üsna kurb, kui olen teinud valmis soovide järgi hunniku pükse ja siis mu kirjadele lihtsalt ei vastata või "unustatakse" neile järgi tulla või nädalaid arvet maksmast. Ma ei põe seda, et need püksid valmis said, sest enamasti ostab need siis ära keegi teine või saavad mu oma lapsed endale ühe uue püksipaari. Küll aga põen ma seda, et inimesed ei vaevu vastama või ausalt ütlema, milles asi. Ja ka seda, et samal ajal, kui olen täitnud seda konkreetset soovi, on pidanud  keegi teine tunduvalt kauem ootama. Kurvaks teeb nö tühja töö tegemine. Samas ma kindlasti ei põe seda, kui ma teen püksid valmis, aga soovija ütleb, et sorry, aga need pole päris minu maitsele, äkki saaks mõne teistsuguse paari teha. Ma ikka tahan, et kõik leiaks selle "oma ja õige" püksipaari. Üldjuhul, kui vähegi aega on, ma teen ka nii, et soovijal oleks valikut. On mõned üksikud korrad olnud, kus polegi selle päris õige lahenduseni jõudnud, aga nendel kordadel olen ma väga tänulik olnud inimesele, kes on julgenud öelda, et aitäh, aga ma hetkel siiski ei soovi.

Kui lühidalt kokku võtta, siis kui sinus on nüüd tekkinud kindel soov ja tahtmine veel selle aasta sees oma lapsele üks püksipaar tellida, siis esita oma tellimus kohe. Kui on küll soov, aga sellega kannatab oodata, esita oma soov alates 6.novembrist ja sinu soov saab täidetud uuel aastal. Ja hoolimata sellest, et ma ei võta enam vastu tellimusi selle aasta sees täitmiseks, õmblen ma kindlasti edasi vabamüüki. Teen seda lihtsalt omas tempos ja nii kuidas tuju on. Nii, et Facebooki lehe PÜKSIPOE kaustal tasub ikka silm peal hoida! 

AITÄH TEILE KÕIGILE ja UUTE PÜKSTENI!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!