8. oktoober 2015

Uuelootuse tuulelipud

Teate seda tunnet, kui mõtled, et ma teen selle (ükskõik siis, mille) ISE ära, vaja ainult aega võtta! Ja siis ühel hetkel avastad, et õige hetk on möödas ja tabanud on paanikaosakond, et mis nüüd siis saab? Umbes nii juhtus minuga enne Lene sünnipäeva, augustis. Ma olen alati olnud ühest küljest kärsitu, kes tahab, et asjad oleksid tehtud kohe-nüüd-ja-praegu, aga teisest küljest selline, kes lükkab kõiki asju edasi viimasele minutile. Nii juhtus ka nende tuulelipukestega, mis mul oli plaanis Lene sünnipäevaks õmmelda! Neil on vist tegelikult veel mingi udupeenem nimi ka olemas, aga ei tule mulle praegu meelde. :) Teab keegi, on või? :)

Ja nagu tellitult!!! Avastasin mina Uuelootuse blogist pisikese Pudupoe, kus just need õiged lipukesed müügil olid.  Leppisin diili kokku ja Lene sünnaks olid lipukesed olemas!


Ma olen alati seda meelt tegelikult olnud, et kõike ei peagi ise tegema, isegi kui oskad. Tore on toetada ka teisi nende tegemistes. Ma tean seda tunnet ju nii hästi, kui keegi soovib sinu tehtut endale soetada. :) Külastage kindlasti ka nende Facebooki lehekülge, sest need isetegemised väärivad jälgimist. Blogist leiab väga vahvaid isetegemise õpetusi ja niisama huvitavat lugemist kui ka kauneid fotosid.


3 kommentaari:

  1. Nii-nii-nii armas, et niimoodi meid meeles on peetud ja tänatud ja toetatud! Aitäh! Ma loodan, et sünnipäevalaps jäi lipukestega rahule :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!