29. november 2015

Kirju-mirju püksid

Aasta esimeses Ottobres oli üks dressipükste lõige, mis mulle meeldis, aga mille osas ma ei suutnud järeldusele jõuda, kas ma tahan selle järgi dressipükse õmmelda või mitte. Siis aga sattus mulle kangapoes näppu see lillakirju paksemat sorti retuusikangas, mis mõnusalt elastne. Sealsamas tabas mind ka idée fixe, et just sellest kangast ma need püksid õmblen. Veidi hiljem leidsin ka samasuguse (neoon)roosa kangajupi ning nii see kahe kanga koosluses püksipaar mu peas valmis saigi. Kuni ma need paar päeva tagasi lõpuks ka päriselt valmis õmblesin.


Lõpptulemus ei olnud ilmtingimata päris selline, nagu ma vaimusilmas ette kujutasin, aga ligilähedane. Ma muidugi ei jälginud ka lõiget päris viimse detailini. Mul vist on mingi värk sellega! :D Ma lihtsalt ei suuda nii asju teha, nagu ette kirjutatud on. :D Originaalis on pükstel taskud ja pael. Kuigi see kombo mulle meeldis, olin ma liiga laisk, et nendega mässata. Oskused ka napivad :( Aga eks ma ükskord õpin.Värvel tuli ka veidi kõrgem, kui originaalis. Ma ei arvestanud väljalõikamisel, et teen ühe õmbluse vähem, kui ette nähtud. Samas hoiab see selja soojas ning soovi korral saab värvlit isegi kahekorra keerata. Kuna kangas on päris tugev ja samas hästi elastne, siis ma ei pannud ka kummi.


Lõppkokkuvõttes ma arvan, et ma ilmselt õmblen selle lõike järgi midagi veel, aga teen veel mõned mugandused. Ja täitsa võimalik, et ma ikkagi proovin ka selliseid dressipükse õmmelda. :)

4 kommentaari:

  1. Väga ägedad püksid!
    Jahedamaks hooajaks on see kõrge vöökoht väga hea neil pükstel!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, on küll. Eriti, kuna lastel kipuvad püksid ikka kergelt alla vajuma ja nad ju tõmbavad neid üles ka nii, et suurt kasu pole. :)

      Kustuta
  2. Tõesti mõnus lõige! Ma ei ole kunagi väga dressipükse fännanud, aga need mummulised, mis ma Mirdile ostsin, on üle ootuste palju meeldima hakanud. Seega näita aga ette, kui sul ka selle lõike järgi miskit veel valmis saab tehtud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda konkreetset lõiget kahjuks väiksemale suurusele pole, algab 98. Aga ma olen siin juba mõtteid mõlgutanud, et millise lõike järgi väiksemaid suuruseid teha. Esialgu vaja aga mõned jõuluprojektid ära lõpetada. Siis vaatan edasi. :) Kuigi ei või iial teada, millal mind inspiratsioon tabab ja ma need püksid "vahele" võtan. Jõuluprojektid kipuvad lõpuks ikka jääma viimasele minutile südaööl. Nagu eile õhtul lõpetasin põllekesi, mida juba üleeile vaja oli. :D

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!