1. november 2015

Kõik dressipüksid

Pole enam väga ammu ühestki püksipaarist kirjutanud. Parandan nüüd selle vea. :) Ega mul pole tegelikult hetkel ühtegi uut ja värsket paari näidata ka, aga mõtlesin, et jagan hoopis vanu. Ma pole kunagi kokku löönud, et kui palju pükse ma siis juba nüüdseks õmmelnud olen ja ega see polegi enam väga võimalik, sest neid on päris palju ja ma pole kindel, et mul nüüd päris kõigist ka foto olemas on. Tegelikult ei ole see koguarv ju oluline ka. Olen neid õmmelnud enda lastele, kingituseks, teinud tellimusena ja niisama müügiks. Mõned püksipaarid on ka "metsa" läinud (tegijal juhtub?!) ja need olen kas minema visanud suurest pettumusest või siis uuesti ribadeks lõiganud ja jupid võimalusel mõne teise paari juures ära kasutanud. Alles paar päeva tagasi suutsin kaks ühesugust paari järjest "metsa" keerata, nii et olin sunnitud ka kolmanda samasuguse õmblema. :)

Usun, et 99,9% pükstest olen ma siiski üles pildistanud ja fotod on täitsa olemas. Aeg-ajalt ma ikka surfan albumites, et endale meelde tuletada, millega ma siis viimase kahe aasta jooksul hakkama olen saanud. Sest olgem ausad, kui ma alguses teadsin täpselt, kes millise püksipaari endale sai, siis tänaseks on neid tõesti juba nii palju, et kahjuks kõiki enam "koju ei aja". Täna surfasin korra oma dressipükste kaustas ja nii tuligi mõte, et jagan teiega neid fotosid. Muidugi, osad püksid on ju näha ka Facebooki dressipükste kaustas, aga umbes teist samapalju olen ma õmmelnud nö tellimuse peale ja neid on näinud vähesed. Enamasti ainult mina ja see inimene, kes püksid ostis ja siis on neid nähtud juba lapse jalas.

Igatahes panin ma nüüd kõik dressipükste pildid ühte kausta (tegemist Dropboxi lingiga) ja kes soovib, saab neid seal nüüd lähemalt vaadata. Ja enne, kui kellelgi tekib küsimus, siis jah, pea kõigil on omanik juba olemas. :) Mõned üksikud dressiriidest haaremipüksid ja paar paari dressipükse on hetkel saadaval Püksipoe kaustas. Ning teine küsimus, mis ilmselt tekkida võib - ei, ma ei saa täpselt samasuguseid veelkord õmmelda. :) Mõnes mõttes on nad ju sarnased pea kõik, aga täpselt samasuguseid ei saa teha lihtsalt materjali puuduse tõttu. Kui keegi soovib lugeda osade dressipükste juurde käivaid lugusid, siis need leiab arhiivist.

Ma ei taha kindlasti mitte olla enesekeskne ega ise ennast kiita, aga ma olen täitsa õnnelik ja rahul sellega, mida teinud olen ja nii mõndagi paari vaatan ka praegu mõnusa rahulolutundega. :) Neid on tõesti olnud vahva õmmelda. Ja ma olen ikka tohutult tänulik ja rõõmus selle üle, et leidub inimesi, kes tahavad seda rõõmu minuga jagada. Suur aitäh teile!

Vaata kõiki dressipükse siin albumis. 

2 kommentaari:

  1. Anonüümne02.11.15 17:23

    Väga suur töö on tehtud! Oled tubli! ;)

    Jõudu tegemistes!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Jõudu läheb ikka tarvis! :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!