5. november 2015

Kõik haaremipüksid

Mõtlesin, et kui juba näitamiseks läks ja dressipüksid eelmises postituses letti laotud said, näitan siis juba haaremipükse ka. Sorteerisin täna neid üsna tükk aega. Kustutasin suure hulga fotosid, sest paljud püksid olid samasugused, lihtsalt erinevates suurustes. Aga ikkagi on neid seal päääris palju ja midagi ilmselt jäi ka kahe silma vahele, mis veel topelt on. Ühesõnaga, tegin ära ühe nendest asjadest, mis on juba pikemat aega minu "tee-ära-asjade-nimekirjas" e sorteerisin fotosid. Tuleks ainult ükskord vaim peale, et sorteeriks ära ka laste fotod, mis on sorteerimata, eeee..... peaaegu kolm viimast aastat. :) Masendav, eks?! Ma vahepeal võtsin küll nõuks, et enne fotokast pilte arvutisse ei tõmba, kui udused ja silmad-kinni-pildid on ära kustutatud, aga ikka avastan ma ennast jälle olukorras, kus kaardi peal on nii palju pilte, et hakkab juba tüütuks muutuma ja kui siis kaart vahel kipub jupsima ka, siis juba suurest hirmust, et äkki kaovad päris ära, saavad need nö toorelt jälle arvutisse tõmmatud. Aga ehk õnnestub ka see ükskord ära teha.

Tagasi pükste juurde. Mis ma öelda oskan?! :) Ka haaremipükse on omajagu õmmeldud. Kel huvi, milliseid, saab uudistada jällegi Dropboxi kaustas (sealt kaustast ei leia siiski Fäänsi-pänts sarja pükse, neid jagan ehk mõni teine kord).  Ütlen juba etteruttavalt ära, et ilmselt ma selle kausta sealt mõne aja pärast siiski kustutan, sest vastasel juhul saab mul vaba salvestusruum lihtsalt otsa. Nii, et kui keegi kunagi hiljem juhtub seda juttu siin lugema, siis päris paljud haaremipüksid on ka Facebookis nähtaval. Oh, ka seal peaksin tegema sorteerimist, aga mõnel teisel päeval.

Ma pean ütlema, et see põhiline haaremipükste lõige, mida kasutan, hakkab mulle endale järjest rohkem meeldima. Pisikestel on see praktiline, kuna jätab piisavalt palju ruumi mähkmele ja samas saab ka jalgu vabalt siputada ning suuremal lapsel, kes juba mähkmevaba on, näevad need jalas lihtsalt lahedad välja. :) Lenel on neid juba mitmes paar tudukatena kasutuses, meeldivad talle endale ka. Ja kodupükstena kasutame ka hoogsalt. Lasteaeda ma pole talle neid eriti jalga pannud, sest ma pole päris kindel, kui mugavad need kombeka sees on. Lasteaeda meeldib mulle rohkem talle sarouel´e jalga panna.

Kõige suurem häda, mis haaremipükse õmmeldes mind on saatnud, on mure kummiga. Alguses õmblesin ma neid ilma kummita, nagu enamus õpetusi olid. Aga see siiski ei toiminud, sest lapsed on erinevad. Ma võin ju oma lapsele vabalt ilma kummita püksid õmmelda, sest saan ta enne üle mõõta, aga teistele pigem mitte. Probleem ennekõike keskmisest saledamate lastega, sest nende puhul võib juhtuda, et püksid ei seisa üleval. Aja jooksul olen enda jaoks välja kujundanud sellise keskmise (eesti) lapse mõõdu (olen seda ka jooksvalt kohendanud) ja hakkasin kummi sisse ajama, alguses kõige suurematele ja siis järjest väiksematele pükstele. Aga kummi pannes selgus, et nüüd on mure pontsakamate lastega, sest neile võivad püksid kitsaks jääda. :( Nokk kinni-saba lahti. Kuid igaühe käest individuaalselt ma siiski kahjuks mõõtu küsida ei jõua. Olen ka seda katsetanud, kuid tulemus oli, et lapsed kippusid mõõtmise ajal kõhtu punnitama/sisse tõmbama või olid neil lihtsalt kõhud tühjad/täis või ei mõõtnud emme päris selle koha pealt, kus reaalselt lapsel püksid seisavad ning tulemus oli lõppkokkuvõttes sama, et mõnele kitsas/mõnele lai. Sinna juurde veel kummi venivuse faktor. Kuigi ostan kummi üldjuhul ühest samast kohast ja sama tootja oma, siis ikka tundub mulle, et erineva partii kummid on erineva venivusega. :( Kutsusin seda vahepeal lausa püksikummimasenduseks. :) Ähvardasin lausa (iseennast siis :D), et ma ei õmble enam ühtegi paari pükse. Sellest sain siiski üle! :) Nüüdseks olen jõudnud sinnani, et ainult kõige pisemad teen ilma kummita ja vahel ka 62/68 ning 68/74 suuruses püksid. Kui juhtub, et soovid pükse tellida ja kardad, et püksid jäävad kitsaks/laiaks, siis kindlasti suhtle minuga sel teemal, eks. :)

Aga üldiselt on neid pükse tore õmmelda. Iga paar on oma nägu ja tulemus üllatab vahel mind ennastki. :) Ühtlasi vaatasin täna oma Püksipoe kausta üle ja selgus, et ligi pooled hetkel saadaolevad püksid on haaremipüksid. Selles osas peab midagi ette võtma. :) Nii kuulutan välja nädalavahetuse allahindluse. Ehk saan jälle lao ehk kapi tühjemaks, et oleks põhjust uusi asemele õmmelda. Paljud allesolevad püksid on küll suvisemad, aga julgustan ka järgmiseks suveks ette ostma. ;) Haaremipüksid kestavad päris kaua (kui just pesumasin liiga usinalt ei tööta) ja neid saab kanda isegi kolme suurusnumbri jagu e need on pigem suuremad.


2 kommentaari:

  1. Kas sa ei ole mõelnud õmmelda ka midagi pükstest üles poole? Või siis üldse kleite ja seelikuid? Oleks huvitav näha, mis ideed sealt poolt puhuksid. ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen mõned üksikud seelikud ja tuunikad õmmelnud. Neid näeb Facebookis vastavas kaustas. Aga kuna mul on ainult tavaline õmblusmasin ja ma ju tegelikult ei oska õmmelda, :) st. ma pole seda koolis õppinud, siis kardan, et see tulemus poleks päris see, mis vaja. Selliseid pükse on ju iseenesest lihtne õmmelda võrreldes kõige muuga (vähemalt mulle tundub nii :D), katsun selles esialgu paremaks muutuda ja ehk siis kunagi hiljem, kui tunnen ennast piisavalt kindlana, saab ehk ka muus osas "käe valgeks". Muidu iseenesest mul mõtteid ikka on, aga paraku jah, esialgu need mõteteteks jäävadki. Äkki siis, kui peaksin kooli minema. :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!