2. detsember 2015

Köömes

Ma võiks ju kirjutada enda tegemistest, aga ei, täna pole see päev! Täna kirjutan hoopis Laurast ja tema kalendermärkmikust.

Ma pole kunagi olnud eriline kalendripidaja, sest mul püsisid kõik asjad hästi meeles, isegi siis, kui need pidid juhtuma millalgi kaugel tulevikus. Vahel kasutasin tööl elektroonilist märkmikku ja kui tulid juba nutikamad telefonid müügile, siis aeg-ajalt lisasin sinna olulisemad sündmused nii igaks juhuks, et päriselt meelest ära ei läheks. Kuigi see oli ebatõenäoline... Aga siis ma sain lapsed ja mälu pole enam endine. :) Teada-tuntud sündroom vastsete emade puhul. Hakkasin unustama ja tekkis tunne, et äkki ma nüüd vajan märkmikku. Vahepeal palusin meest, et ta endale üles kirjutaks asjad, et mul meelest ei läheks. :) Sest isegi, kui mul oleks see märkmik olemas olnud, ma ilmselt oleksin unustanud sinna sisse vaadata. Lisaks lastele tekkis aga juurde ka Põlled ja papud ning nüüd on mul vahepeal vaja tekitada nimekirju ja kirja panna mõned tähtajad ning ideedevisandid. Vahepeal kasutasin selleks app´i nimega Trello, aga ka see ei tahtnud mul toimida. Nii ma siis mõlgutasingi mõtteid, et uueks aastaks pean ma siiski endale ühe vanakooli kalendermärkmiku soetama.

Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem, eks?! Ja paar päeva tagasi sai minu dilemma lahendatud, kui nägin Laura postitust, kus ta leidis, et edasine on juba köömes. Ei saaks temaga rohkem nõustuda!

Minge vaadake neid imevahvaid isetehtud kalendermärkmikke! Kas need pole lihtsalt suurepärased?! Ja kindlasti kiirustage, sest tal on hetkel käimas nii kingiloos kui ka soodushinnaga märkmiku tellimine.

Foto pärit Laura loal tema blogist.

Ja isegi, kui te kalendrit tellida ei soovi, siis tema Facebooki lehele Köömes vajutage ikka like, sest olen üsna kindel, see ei jää tal viimaseks suurepäraseks ettevõtmiseks.

1 kommentaar:

  1. Ma olen tõsiselt kõrvust tõstetud, aitäh Sulle! :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!