5. detsember 2015

Mis nendest päkapikkudest siis sai?

Need, kes lugesid, mäletavad, et mõnda aega tagasi tekkis mul väike dilemma, kas lastele tulevad see aasta päkapikud või saavad nad advendikalendri. Aitäh kõigile, kes omalt poolt mõtteid avaldasid. Kadri soovitatud Banaanisaare postitust soovitan kõigil lugeda. Nii neil, kes päkapikuusku kui ka neil, kes kalduvad advendikalendri poole. Ehk saate siis ka paremini minu dilemmadest aru. :) Tegelikult mõtlesin ma juba eelmine aasta jõulude tähistamisele ja sellega seonduvale, aga nagu ikka, peale jõule jääme jaanipäeva ootama ja nii ununevad ka need mõtted.

Kuid tagasi põhiküsimuse juurde, et mis nendest päkapikkudest siis meie peres sai? Peale tookordse postituse kirjutamist ja teiste kommentaaride lugemist olin ma tegelikult veelgi suuremas segaduses. Rääkisin oma kahtlustest päkapikkude osas ka oma mehele ja ühtlasi asusin Pinterestis advendikalenderid uurima. Oh sa poiss, milliseid ilusaid/vägevaid/armsaid/ebatavalisi/toredaid jne ideid ma leidsin. Tegin rohkem meeldivamatest/huvitavamatest endale ka kausta. No ja plaanid olid mul muidugi vägevad. :) Aga kuna mul on siiski kombeks tegutseda kaheteistkümnendal tunnil (ja seda üsna otseses mõttes), siis ühtegi ülivägevat ideed ma siiski seekord ellu ei viinud. Kuid jah (st. ei :D), päkapikud see aasta meie juures ei käi. Lapsed said (ühise) advendikalendri. Ma ei riputanud seda otseselt kusagile üles. Kõik kingitused on ühes korvis, mida me tõstame siia-sinna. Seda lihtsalt sel põhjusel, et meil tegutseb hetkel kodus pisike orkaan nimega Paul, kel on vaja kõik, millele vähegi näpud taha jäävad, põrandale laiali tõmmata. Samas ei ole meil ka ühtegi head kohta/seina, kuhu oleksin saanud kingitused üles riputada nii, et Lene neile ka ise ligi oleks pääsenud. Teisest küljest, kuna osad kingitused on päris rasked, kartsin ma, et see kukub lihtsalt seina pealt alla. Ja nii tunduski korv olevat hea idee. Vähemalt sel aastal. Kuigi ma alguses pelgasin, et äkki Lene ei saa ikka aru, miks ei saa ühel päeval kõiki pakikesi lahti teha, siis tegelikkuses mõistis ta seda kohe esimesel hommikul. Ma ei teagi, miks ma selles kahtlesin, sest tegelikult ma ju tunnen oma last ja tean, et talle saab selgitada ja ta mõistab sedasorti asju üsna kiiresti ja ilma nututa.

Pilt tehtud pakkimise käigus.

Lene saab kingi iga päev, Paul mõnel üksikul päeval ja eks osad asjad on ka mõlemale, lihtsalt Paulike peab veel veidi kasvama. Kuigi ma üldiselt üritasin piirduda paari euro piires päeva kohta, siis võib näha, et mõni asi on veidi kallim. Seda sel põhjusel, et nt jõuluteemalised pidžaamad tellisin ma GAPist juba varem ja nad oleks need saanud niikuinii, seega pidasin paremaks need juba kinkida, mitte osta veel üks asi lisaks. Ja õnneks oskab Lene ka selliste praktiliste asjade üle, nagu uus hambahari, siirast rõõmu tunda. Samas mõnel päeval on pakikese sees ainult pisike kirjake, mis teatab, millisele üritusele sel päeval minek on. Kel huvi, siis siin on täpsem nimekiri, mis seekord advendikalendrisse sattus. 
1- Lenele uus pidžaama
2- Paulile pidžaama, Lenele müslibatoon
3 - mõlemale uued hambaharjad. Lene oma koos liivakellaga, mis aitab pesemise aega mõõta.
4 - suur glasuuritud piparkook
5 - kirjake, mis teatas, et terve pere läheb etendust "Tooma jõulud" vaatama (koos issi töökaaslastega)
6 - 2 sädelevat vildikat (jagasin paki mitmele päevale)
7 - pisike tuutu kuivatatud puuvilju
8 - näpuvärvid (need jagasin samuti kahele päevale. Ostsin vist juba suvel, aga kuidagi ei olnud neid kasutusse võtnud ja Lene nende olemasolust ei teadnud, nüüd oli põhjus välja tuua)
9 - väike shokolaad (Lene saab kodus kommi väga-väga harva, nii ei pidanud paljuks teda natuke ka sedalaadi rõõmustada)
10 - kirjake, mis teatab, et Lene läheb tädi Pillega teatrisse Lottet vaatama
11 - 54-osaline, aga pisikeses karbikeses puzzle. Selle kingituse avamise kohta küsib Lene iga päev. Ta vist esimesel päeval katsus seda ja kuna seal sees on kuulda millegi liikumist/loksumist, siis ootab ta põnevusega, et mis sealt seest välja tuleb. Kui ma ütlesin 1.dets hommikul, et võta see, millel on peal nr 1, siis ta ütles, et aga siin ongi ju. :) Nutikas! 
12 - 2 vildikat
13 - pisike mänguasi, mida müüakse koos kuivatatud puuviljadega. Ma nüüd täpselt enam ei mäleta, mis sarjast need olid.
14 - kleepsualbum koos ühe kleepsulehega. (Lenele endiselt meeldib väga kleepse igale poole kleepida, oli aeg lõpuks üks album soetada. Loodetavasti leiab see nüüd kasutust ka.)
15 - kirjake, mis teatab, et õhtul on lasteaias jõulupidu ja et sealt saab ka kingituse (samal päeval on ka minu töökohas laste jõulupidu, aga peame jooksvalt vaatama, kas me sinna ikka jõuame, seetõttu seda ma kirja talle ei pannud).
16 - karbike vesivärve. Lene just hiljuti teatas, et tal on osad värvid täitsa otsas. :) 
17 - Paulile jõulupingviinidega body, Lenele lumehelbekujuline kuuseehe
18 - veel üks jõuluteemaline pidžaama Lenele
19 - müslibatoon
20 - 2 vildikat
21 - väike tuutu kuivatatud puuviljadega
22 - näpuvärvid
23 - uued patsikummid (neid läheb tüdrukutel ikka vaja. Samas meil neid ülearu palju pole ja uued olid vajalikud ka)
24 - kirjake, mis teatab, et sõidame vanaema juurde jõule tähistama. 

Kuna Lene eelmisest aastast päkapikke vist ei mäleta, siis ei ole temas ka küsimust tekkinud, et miks meil see aasta päkapikud ei käi. Eks vaatab siis järgmine aasta jälle. Aga ma usun, et vastan talle ausalt, kui peaksid küsimused tekkima. 

1 kommentaar:

  1. Ma tegin ka kalendri, pesulõksukestega üles riputatud. Ütlesin oma 2,5aastasele et päkapikud tõid need kingitused sinna ja iga päev ootab et päka kinki saada :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!