11. veebruar 2016

Mini Hudsonid

Kui ma eelmine talv nägin esimest korda Mini Hudsonite lõike järgi õmmeldud pükse Feather´s Flights blogis, siis ma põhimõtteliselt teadsin, et ma pean selle lõike ka endale saama. Püksid tundusid pildi peal olevat veidi sarnased (põhilõike poolest) nendele dressipükstele, mis ma ise tavaliselt õmblen, aga samas oli ka midagi erinevat. Uurisin asja ja leidsin, et lõiget on täitsa võimalik True Bias blogist osta. Esimese hooga jäi see siiski tegemata, sest mulle natuke tundus totter teha emotsiooniost ja maksta lõike eest umbes pool sellest, mis tavaliselt maksab poes terve ajakiri laste lõigetega. Aga seedisin seda mõtet pea kolmveerand aastat ja see ei andnud mulle rahu. Muudkui käisin ja piilusin seda ning lõpuks ostsin ära. Juhuuu!!! :) Ega tegelikult olegi see lõige kallis, sest sellega on ju päris palju vaeva nähtud ja ma pean igati õiglaseks inimesele tema töö eest maksta.

Olgu öeldud, et kui surfata veidi välismaistes õmblusblogides, siis leiab ikka täitsa ägedaid lõikeid nii lastele kui ka täiskasvanutele. Ja mitte ainult blogides, vaid ka nt Etsy-s ja DaWanda-s ja mujal. Sedalaadi lehekülgi on mitmeid. Ka selliseid, mis keskenduvadki ainult lõigete müügile.  Ma pean juba eos tunnistama, et see ei jäänud mul ka ainsaks lõikeostuks. :D Ühe teise lõike ostsin suveperioodiks ka, aga sellest juba edaspidi. ;)

Lõike ostsin veidi enne jõule, nii et esimene paar saigi õmmeldud kingituseks. Oli ju ühtlasi ka proovipaar ja ma lõpetasin need veel päev enne jõule. :) (Niipalju siis sellest, et saaks varakult jõulukingitustega ühele poole! Alustasin ju juba novembri alguses).  Õnneks kõik sujus ja midagi untsu ei läinud.


Need kaks paari ma lõikasin ka juba jõulude ajal välja, aga valmis sain  alles täna. Üldse sai jõulude paiku päris palju pükse välja lõigatud, mis ma nüüd siin teiste tegemiste vahele ikka katsun lõpuks ka ära lõpetada. :)


PS! Need kaks paari ei ole dressiriidest. Hallid on pehmest retuusiriidest ja kirjud on kootud trikotaažilaadsest kangast. Ma ei teagi, kuidas seda eesti keeles täpsemalt nimetatakse, vist kudum.


Ahjaa, milles seisneb erinevus nende dressipükstega, mis ma tavaliselt õmblen. Neil on vöökoht veidi madalamal, rohkem nagu puusa peal. Kitsas säär on küll, aga soonik on lühem. Veidi kotakust on kehaosas ka, aga see väljendub pigem laiemas puusaosas.


Lenele on need konkreetsed püksid veidi suured. Need on küll suurusele 104, aga kasvuvaruga. Lene oli viimati täpselt meeter pikk, nii et tema kapist leiab veel nii 98 kui ka juba 104. Ühed veidi väiksed, teised veidi suured. :)

Kusjuures, mulle meeldis nende pükse puhul just see, et need on taskutega. Ma pidin muidugi oma kiiksu :) neile külge aretama ja taskupõhjad on kõik põhikangast erinevat värvi. Minu meelest annab see neile sellise minuliku (on see üldse sõna?) näo. :D  Ja hobiõmbleja, nagu ma olen, olin ma ju siiani peljanud taskute õmblemist (seetõttu ma oma dressipükstele hakkasingi neid peale õmblema), aga vaatasin seda lõiget ja mõtlesin, et mis seal ikka, küll saan nende taskutega ka hakkama. Ja juba esimese paariga õnnestus see mul kenasti. Käkitegu! :D  Ise ka ei uskunud!!!

PS! Kui Sulle hakkas lõige meeldima ja oled ise ka  õmblushuviline, siis True Bias poest leiad sama lõike ka naistele ja meestele!  

2 kommentaari:

  1. Tunduvad lahedad :) See lillemustriga kangas on ka väga ilus :)

    VastaKustuta
  2. See tundub täiskasvanute suuruses ideaalne lõige olevat! :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!