20. veebruar 2016

Vahetan nime

Ehhee! Neile, kes loodavad nüüd lugeda sellest, kuidas ma mehele lähen, pean ma paraku pettumuse valmistama! :) Nii suuri uudiseid mul täna jagada pole! Küll aga olen otsustanud, et tahan "kanda kinnitada" ühe teise nimega, kui seda on Põlled ja papud. Miks? Selleks pean meenutama jällegi veidi oma tegevuse algusaega! Päris alguses ei olnud mul ju mingit plaani hakata midagi müüma, oli ainult soov veidi sellest blogida, mida ma käsitööalaselt teinud olen. Kuidas blogi tookord oma nime sai, sellest saab lugeda siit. Aga siis hakkas see kõik kuidagi kasvama ja ma sain üsna ruttu aru, et peaksin mingis mõttes nime muutma, välja töötama nö oma kaubamärgi. Ragistasin oma ajusid, aga seda päris õiget nime ikka ei leidnud. Ja nii liikusin ma ikka edasi Põlled ja papud nime all. Isegi firma lõin selle nimega. :) Aga see on tegelikult äge ka. :) Olen mitu korda firma asju ajades põhjustanud inimestele selle nimega hea tuju. :) No ja mis selles halba on, kui ametnikul hea tuju on, eks?!

Igatahes, need kes kauem juba mu tegemisi jälginud on, teavad, et olen enda tööde "märgistamiseks" kasutanud täpilist paela. Ühel hetkel hakkas tunduma, et ka selles osas on vaja muudatust, et mind leitaks ikka uuesti üles, kui peaks meelest ära minema, kelle käest püksid soetatud said. :) Tahtsin tellida nö firmasildid, aga ma ei tahtnud ka sedaenam Põlled ja papud nime all teha. Sellel oli ka teine, puhtpraktiline põhjus. Mulle hakkas tunduma, et täpiline pael on nii populaarne, et see oli kõikidest kangapoodidest lihtsalt otsa saanud, saadaval olid ainult 2-3 värvi, kõik muud olid otsas. :) Niisiis, vajadus uue nime järgi muutus veelgi pakilisemaks.

Kord hakkasin mängima enda, mehe ja laste nimedega, neid ühte ja teistpidi kokku tõstma, neist üksikuid tähti kasutama, kirjavahemärke juurde panema, uuesti ära võtma jne. Ma isegi ei mäleta enam, mis variandid mul seal kaalul kõik olid, aga ühel hetkel oli uus nimi olemas. Seedisin seda veel mõnda aega, peaaegu aasta, kui täpne olla! Tark ei torma, eks?! Ja siis asusin tegutsema. Paramparaaa, ja siin see on...


Need, kes blogi pikemalt jälginud, teavad, et see on kooslus minu laste, Pauli ja Lene, nimedest. See tundus mulle endale kõige parem valik ja selle nimega lähen ma nüüd edasi.

Mis muutub ja mis jääb samaks? Lihtne on öelda, mis jääb samaks. See on blogi nimi, seda ma ei muuda! Sest see on minu isiklik blogi, milles kajastan ka edaspidi oma mõtteid nii uute pükste kui ka oma laste teemadel. Ehk kunagi kaugemas tulevikus tuleb ka mõni ametlik, pauleni nimeline lehekülg, aga hetkel veel mitte. Samaks jääb kindlasti ka firma nimi, Põlled ja papud OÜ.

Ära muuta soovin ma ennekõike Facebooki lehekülje nime. Kui see juhtub, tuleb teile kõigile selle kohta teavitus. Olen aru saanud, et mingi hetk Facebook väga ei lasknud lehekülgedel nimesid muuta, aga olen tähele pannud, et viimasel ajal on seda paljud leheküljed siiski teinud, nii et lootus säilib, et seda saan ka mina teha.

Kuna ma kindlasti soovin ka pükste külge sildikesed ja muud jutud tellida, siis oli vaja ka logo ja muud põnevat. Selles osas aitas mind Ann Buht, aga tema tehtud tööst teen ma kindlasti lähiajal ka eraldi postituse. :)  Nüüd asun aga ennekõike tegelema nendesamade pükste külge õmmeldavate sildikeste tellimisega. Et te ikka edaspidi alati teaksite, kelle käest te püksid ostsite, eks! :)

Tegelikult on mul plaanis veel mõned muudatused, aga ei hakka neist siinkohal enam kirjutama. Annan jooksvalt teada, siis kui asjad nii kaugel on. Ahjaa, võib juhtuda, et sotsiaalmeedias pean kasutama nime laiendiga, siis leiate mind nime alt pauleni püksipood. Aga kõigest järgemööda. 

5 kommentaari:

  1. Nimevalik on hea. :)

    VastaKustuta
  2. Jaa, minu meelest ka hea nimi ja sobib hästi :) Nüüd tuleb uusi pükse tellida, et ikka uue sildikesega saaks :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sildikestega läheb nüpd veel veidi aega! Aga kindlasti annan teada, kui asi sealmaal on! :)

      Kustuta
  3. Kiidan ka nimevalikut! :)

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!