3. märts 2016

Paulen Instagramis

Ma olen ise tegelikult kohutavalt kehv sotsiaalmeedia (võimaluste) kasutaja. Mul on küll Instagramis olemas nii isiklik kui nüüd ka Pauleni konto, aga mis te arvate, palju ma neid kasutan?! Tavaliselt unustan ma sinna sisse vaadata. Kuigi nüüd ma olen seal mõnda kasutajat usinamalt jälgima hakanud, nii et kui meelde tuleb, siis ikka piilun aeg-ajalt, mis teoksil.

Igatahes, tahtsin teile teada anda, et Pauleni Püksipood on Instagramis kasutajanimega @pauleni_puksipood täitsa olemas ja kui keegi soovib, võib seal seda pisikest follow-nuppu vajutada. Aga veel vahvam oleks, kui te te viitsiksite Paulenit võimalusel häshtäägida #pauleni_püksipoodMa ise, nagu näete, pole taaskord logost kaugemale jõudnud. :) Aga eks ma katsun ka ennast parandada! :) Plaanid, nagu ikka, kipuvad suuremad olema, kui ma ise. Ja nii tähelepanu juhtimise korras (kuna püksid on ju ilmselt laste jalas) mainin ära, et kui te selle hashtagi oma fotole lisate, siis see ilmub ka siia, minu blogi paremasse serva.

Instagram oli paraku ka üks põhjustest, miks ma ei saa/taha kasutada sotsiaalmeedias kasutajanimena lihtsalt Paulen. Sest Instagramis oli keegi juba selle nime hõivanud (fake?)kontoga ja Justin Bieberi pildiga. :D Aga ma ei taha päris nii ka, et igal pool on erinev kasutajanimi.

Ja ärge siis unustage mind ka Facebookis külastada, eks?! ;)

Logo autor: Ann Buht Art

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!