8. mai 2016

Nominent 2016

Ise ka ei usu, et ma seda postitust siin praegu kirjutan, aga mingeid mulle teadmata radu pidi on mu blogi jõudnud Eesti Blogiauhindade 2016 nominentide nimekirja ja seda DIY kategoorias. Ma nüüd ei teagi täpselt, mida öelda või arvata. :)

Eelmine aasta ma ikka natuke jälgisin selle kulgu. Sirvisin seal mõningaid blogisid ja vaatasin, millest inimesed kirjutavad, aga suht nii see jäigi, sest tulemused olid üsna ühte auku ja ka ette aimatavad vist. :) Sel aastal sattusin ma vist esimest korda teemale Mutukamoosi blogipostituse kaudu ja sealt jäi silma ning meelde, et kui soovid kandideerida auhinnale, pead ennast ise esitama. Mõnes mõttes mõistlik, mõnes mõttes absoluutselt mitte minu rida. Ma iial ennast ja oma blogi auhinnale üles ei seaks. Üsna mitmel põhjusel. Esiteks ei oskaks ma kategooriat valida, sest ma ei samasta ennast ühegagi neist. DIY kategooria jaoks on mu blogis liiga vähe DIY projekte. Pere- ja beebiblogide sekka ei arva ma ennast selletõttu, et ma kirjutan ju tegelikult väga harva ja vähe oma perest. Arvasmust siin blogis avalikult väga ei avalda ning enda ja/või teiste elu ka just sageli ei kiida ega kiru. :D Teiseks, ma kirjutan üsna harva. Kolmandaks, mu blogil kui sellisel on kindlasti kõvasti arenguruumi ja neljandaks, ma ei pea üldse vajalikuks olla auhinnatud või nomineeritud või tunnustatud või mida iganes. Ilmselt leiaksin veel mõne põhjuse, kui veel mõtleksin, miks see pole minu jaoks. :D Mis aga ei tähenda sugugi, et teised seda minu meelest tegema ei peaks või et ma seda üritust kuidagi mõttetuks peaksin. Absoluutselt mitte! Inimesed on erinevad ja igaühele oma!

Paar päeva olen ma sattunud erinevatele blogipostitustele, kus anti teada, kelle poolt hääletati ja tehti promo alanud hääletusele. Vaatasin ka need postitused diagonaalis üle, aga väga ei süvenenud. Kuni täna hommikul lugesin Henry postitust ja mõtlesin, et viskaks siis korra pilgu peale, et millised blogijad ennast ka üles seadnud on sel aastal. Rullisin seda nimekirja seal üles-alla ja äkki vajus mu suu üllatusest lahti, sest leidsin sealt ka oma blogi nime! :) Käisin paar korda uuesti vaatamas, et ega ma valesti näinud. :D Eeemmm, oma teada mäluga mul suuremaid probleeme veel pole, aga ma tõesti ei mäleta, et ma ennast ISE üles seadnud oleksin. :D Nii, et tunnista üles, kelle kuri käsi siin mängus on! :D Kui just keegi ennast kusagile minu postkasti sisse pole häkkinud, siis vist küll muudeti vahepeal blogi ülesseadmise reegleid?! Ausalt, ma ei viitsi neid jälgi taga ajama hakata. Kes soovib nimekirjaga tutvust teha, saab ise vaadata hääletamise lehele. Ja neile, kes peaksid linnukese minu blogi nime juurde tegema, ütlen juba ette AITÄH!

Tõenäoliselt on üsna raske saada kokku täiuslikku nimekirja auhinda väärt blogidest, sest neid on minu üllatuseks ikka meeletult palju. Aga ma leian, et alustavatele ja vähemtuntud blogijatele on see hea võimalus ennast tutvustada ja nö pildile pääseda. Kuigi sealt nimekirjast on puudu mitmed blogid, mida ma ise lühemat või pikemat aega jälginud olen, on mul siiski hea meel, et on julgeid, kes ennast üles on seadnud. Soovin kõigile edu!!!

2 kommentaari:

  1. Kusjuures mul oli eile täpselt sama moodi. Rullisin neid nimesid seal ja panin sulle linnukese ära ja siis mis ma all pool näen? Minu blogi ilutseb ka seal ilma, et ma ennast kuskile esitanud oleks :D minu jaoks samuti müstika :D

    VastaKustuta
  2. Aitäh hääle eest! :)
    Tegelikult on see ju tore ka, et meil on lugejaid, kes on aru saanud, et ega meist endist esitajaid pole ja on seda meie eest teinud! :)
    Nägin ka, et sinu blogi on kirjas ja mul oli hea meel sind sealt leida!

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!