21. juuni 2016

Paulen ja NONA

Kuidagi juhtus nii, et mõni päev peale seda, kui mulle kirjutasid Rüblikud, sain ma kirja ka NONA lasteasjade kauplusest küsimusega, kas ehk sooviksin oma püksid neile müüki viia. Pidin ausalt tunnistama, et olin selle mõttega isegi mänginud, aga julgusest oli seni puudu jäänud. :) Muidugi polnud mul ka piisavat püksivaru, et seda kusagile müüki üldse anda, rääkimata muudest tootmis/tehnilistest küsimustest. Kuid nüüd, kus NONAst minu poole pöörduti, oli mulle ka selge, et nüüd või mitte kunagi. Millal muul ajal ma ikka ennast nii teadlikult kokku võtan. Ja nii see lubadus antud sai, et viin ka neile ühe osa oma toodangust müüki.

Täna see siis juhtus, et haarasin hommikul koti näppu ja viisin kohale! Enamusele tallinlastest ei ole NONAt ilmselt tutvustada vaja, kes pole ise kohal käinud, see kuulnud ikka on. Ja ehk ka mujalt inimestele on NONA nimi silma hakanud, sest ka Facebooki-s on neil lehekülg olemas. Aga kui ei, siis NONA kauplus asub Tallinnas, Telliskivi loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60. Kui ma ei eksi, siis kaardi peal vaadates asuvad nad hoones A3, seal kus on näha poetänav. Otsi sisehoovist.

Pean ütlema, et ma pole Telliskivisse ise juba ammu sattunud. Aga ma kindlasti kavatsen seda suve jooksul nüüd korralikult teha, sest seal on praegu ikka täitsa tore ja ilus. Kõik need toredad poed ja kohvikud, mis lausa kutsusid ennast külastama. Kindlasti aitas meeleolule kaasa ka tänane suurepärane suveilm, mis hommikul meid üllatas. Kuid kontrast ilma ilusa suveilmatagi on aastatetagusega ikka hämmastav ja märgatav. Ma elasin kunagi sealkandis ja jalutasin praegusest loomelinnakust iga hommik ja õhtu mööda. Tol ajal oli tegemist suure tondilossiga, millest möödumine eriti pimedal ajal kõhedust tekitas. Nüüd on see üks väga kena koht, mis kindlasti väisamist väärib, kui pealinna asja on. Aga kindlasti ka kohalikel. Tore, et linn areneb ja leidub inimesi, kes sellistes tondilossides potentsiaali näevad ja kõike ei lõhutagi maha ega ehitata asemele korterelamuid, sest asukoht on ju suurepärane.

Aga tagasi pükste juurde. Nii, nagu Rüblikutega, on ka NONAga. Sinna läksid müüki asjad, mida ma ise müüma ei hakka (mõni üksik erand ehk). Kui kellelegi midagi silma jääb ja soov enda lapsele saada, siis palun pöörduda otse NONAsse. :) Pean tunnistama, et ma polnud ise varem NONAs käinud ja tänagi oli üsna kiire mul, kuid niipalju, kui ma seal ringi vaadata jõudsin, on neil esindatud küll vist suur enamus hetkel Eestis tegutsevatest lasteriiete tootjatest. Hea leida kõik asjad ühest kohast. Lisaks riietele on neil müügil ka mänguasjad. Nii, et kui aega on ja varem käinud pole, siis nüüd see retk kindlasti ette võtta tasub.

Minu poolt sai nende müüdav kaubavalik täiendatud nt selliste Pauleni dressipükstega.


Kuna ootamatult saabus jälle suvi, mis loodetavasti nüüd mõneks ajaks pidama jääb, sai viidud ka kahte sorti lühikesi pükse.


Ning lisaks veel mõned kottpüksid.


Suurused, mis saadaval on 62-92, aga mitte kõikide mudelite puhul. Ja nagu ikka, kuniks kaupa jätkub! :) 

6 kommentaari:

  1. Ooo, kõik jälle ni ägedatest kangastest!
    Lühikesed püksid on veel eriti coolid, kas neid saab teiste värvidega Paulenist otse, ilma Nonat külastamata ka?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mingi muu mustriga vast ikka saab, kui mulle FB-postkasti kirjutad. :)

      Kustuta
  2. Palju ònne tähtsa diili puhul :) äri edeneb!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :) Kas edeneb, seda näitab aeg. Aga kogemuse ja võimaluse õppida ning paremaks muutuda annab küll!

      Kustuta
  3. Tõesti nii ägedad kangad! Ja see poodidesse levimine on super, loodetavasti tekib nii juurde veel rohkem kandjaid :)
    Aga kas neid lühikesi pükse on võimalik jalas ka näha? Ma otsin Mirdile midagi mugavat, aga samas ägedat just, kuid pole seni veel leidnud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, vahepeal rohkem sõidus olnud ja jäänud vastamata. Mul küll jah, oma lastel on ka selle lõike järgi püksid olemas, aga vahepeal pole väga ilma olnud, et põhjust jalga panna. Ehk nüüd mõni päev saan löögile ja ühe neist ära meelitatud, et tubastes tingimustest püksid jalga paneks või loodame, et läheb jälle soojemaks. Need on jalas pigem sellised peaaegu põlvini ja ka veidi haaremistiili, nagu enamus pükse, mis ma õmblen. Kuid kindlam on vast minna ise NONAsse neid proovima, kui seal peaks veel alles olema. Aga vaadates ilma, siis tõenäoliselt on. :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!