14. juuni 2016

Paulen ja Rüblikud

Nii mõnigi teist on nüüd ilmselt mõelnud ja oodanud (vahi enesekindlust, eks :D), et millal ma oma eelmises postituses tutvustatud püksid ükskord müüki panen. Pean teile kurvastusega, aga samas rõõmuga teatama, et ma ise neid kõiki ei panegi. :) Need püksid leiate te nüüd hoopis ühest lasteasjade poest. See asub aga Saaremaal ja sinna ilmselgelt igaüks kohe lähipäevil ei satu. Ei maksa siiski kurvastada, sest teil kõigil on võimalus need püksid soovi korral oma lapsele soetada (eeldusel, et suurus on olemas ja keegi teine pole ette jõudnud) ja seda Rüblikute müügigrupist. Kes soovib aga kohale minna ja oma näpuga katsuda, siis Rüblikute pood asub Kuressaares, Roosi tn 7.

Panen siia veel mõned näidised pükstest, mis Rüblikutesse müüki läksid. Taskutega püksid nt sellised, aga mõned kirjumad veel. Kogu valikut ja saadaolevaid suuruseid näete Rüblikute lehel või nende poes.


Taskuteta pükstest leiab Rüblikutest sellised. See on ka üks uus lõige, aga samas on ta suht sarnane sellele, mille järgi olen dressipükse õmmelnud. Nii, et eraldi ma seda tutvustama ei hakka. Mainin siiski, et selle mudeli väiksemad püksid on ilma kummita. Katsetasin oma poja peal järgi, seisavad ilusasti üleval ja jalast ära ei kao, kannab rõõmuga.


Siinsete pükste puhul kehtib küll reegel, et kuni kaupa jätkub. Neid kangaid mul rohkem pole ja uusi samasuguseid juurde ei õmble. Mudelit küll, aga mitte samadest kangastest. Nii, et kel suur soov just need püksid endale saada, vaadaku kiiresti Rüblikute lehele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!