11. juuni 2016

Taskutega puhvpüksid

Aeg-ajalt ma ikka surfan ringi Pinterestis  ning otsin uut inspiratsiooni ja vahvaid lõikeid, mida järgi proovida ja ehk ka laiemalt kasutusse võtta. Seda konkreetset pilti olin ma korduvalt tähele pannud ja ühel hetkel isegi endale salvestanud, aga mingil põhjusel polnud ma kunagi läinud algallikani. Kord maal olles oli mul aga rohkem aega netis surfata ja siis ma süvenesin veidi ka algallikasse. Kes imestab, et miks ma maal netis istun, siis sel on küll üsna proosaline põhjus. Sest seal ma õmmelda ei saa ja lapsi hoiavad teised. :D Nii jääbki mul isegi netis olemiseks aega.

Aga tagasi algallika juurde. Vau, ma ütlen vau!!! Ja miks, ma küsin, MIKS ei olnud ma varem üles otsinud, kes on nende pükste taga? Brindille&Twig lehelt leiab ikka niiiii ägedaid lõikeid. Ma esimese hooga ei suutnud kohe otsustada, millised lõiked osta ja millised ostmata jätta. Katsusin ikka maa peale jääda ja aru saada, et ma ei jõua neid kõiki läbi katsetada, aga loobuda oli ka raske. Lõpuks suutsin siiski oma valiku teha ja võin juba kohe öelda, et nende taskutega pükste lõige ei jäänud ainsaks. :) Aga mida ma veel ostsin, sellest juba edaspidi. Ja kindlasti tuleb neid veel ja veel!



Ma olen tänaseks läbi lugenud nii mõnegi kirjelduse, kuidas ühte või teist püksipaari õmmelda, seda nii inglise kui ka saksa keeles (eesti keeles üldse mitte, sest ma ei tea, et keegi sellisel moel Eestis lõikeid teeks ja müüks) ja nii mõnigi kord olen imestanud, et miks nii lihtne asi on nii keeruliseks aetud ning läinud õmblemise juures lõpuks ikka oma teed. Brindille&Twig on siin küll erand. Ta on need mudelid kõik enda laste peal järgi katsetanud ja suutnud õmblemisjuhised samm-sammult ja imelihtsalt kas kirja panna või siis videoõpetusena üles võtta. Tõesti, isegi keelt oskamata saaks neist üsna kergelt aru ja ei teki küsimust, et mida ja mis järjekorras õmmelda.

Kuid tagasi nende taskutega puhvpükste juurde. Üks väga mõnus lõige! Hoolimata taskutest oli nende pükste õmblemine ikka suhteliselt lihtne ja mul ei tekkinud eriti küsimusi, et mida ja mismoodi õmmelda. Ainus keeruline asi minusuguse laiskvorsti jaoks oli see, et vahepeal pidi triikraua juurde minema ja mõned õmblused üle triikima enne, kui sai edasi minna. Aga ka sellest sai üle. :)  Igatahes esimesena saigi selle lõike järgi õmmeldud need kassidega püksid. Oma tähelepanematusest suutsin küll teha sellise apsaka, et lõikasin passeosa valesti välja ja sealsed kassid jäid pead alaspidi. Ei taha mul ikka alati õnnestuda see üheksa-korda-mõõda-üks-kord-lõika. Ikka kohe prantsti käärid sisse ja pärast on peavalu! On kangaid, õigemini mustreid (nagu nt need jõehobud allpool), mille puhul see pole nii väga oluline, mispidi see lõige sinna kangale asetada, aga kui kassid on kõik täpselt ühtepidi, siis natuke ikka on küll, eksole. :) Aga see selline väike viga. Püksid ise said päris toredad ja tegelikult olen ma neid tänaseks ka juba rohkem valmis õmmelnud, kuid teile pole veel näidanud.

Näitan veel püksid-jalas-pilte jõehobudega versioonist. P on üsna keeruline tegelane, keda pildile saada. Tal on vaja sada toimetust vahepeal teha ja üldse mitte selles suunas joosta, kuhu mina soovin. L oli selles vanuses juba üsna tubliks püksimodelliks mulle! :) Lapsed on erinevad!


Pildi peal pole muidugi need taskud nii hästi näha, aga need teevad selle mudeli päris lahedaks. Sääreosa on tavapärane, ülaosa veidi puhvis/kottis, aga see annabki nendele pükstele oma võlu juurde. Ma tegelikult õmblesin ka mõned paarid nii, et taskud on teisest riidest, aga neid näete siis, kui aeg on selleks käes! Kuidas, millal ja mismoodi nendega tutvust teha saab, sellest juba mõne päeva pärast. ;)

2 kommentaari:

  1. Väga lahedad püksid ja vahvad kangad :) Pane aga püksipoodi üles :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu käest saab endale ainult need kiisudega püksid. Suurus 86. Teised leiab Rüblikutest, kellest kirjutan oma järgmises postituses. :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!