16. september 2016

Sünnipäev on tore päev!

Avastasin taaskord enesele üllatuseks, et minu blogi on saamas juba 3-aastaseks. Ja seda tuleb ometi tähistada! Kuna Pauleni teel on olnud erinevaid alguseid, siis ei ole ma tegelikult üldse kindel, millist kuupäeva pidada selleks päris õigeks alguseks. Aga selles olen ma küll üsna kindel, et kui ma poleks alustanud selle blogiga siin, siis ilmselt ei oleks ma alustanud ka õmblemisega ega loonud Pauleni püksipoodi. Nii, et tähistagem! :)

Ja seda väikese allahindlusega! Püksipoe kaustas on sel nädalavahetusel kogu kaup -20%. Samuti leiab sooduspakkumisega Pauleni pükse Rüblikute müügigrupist. Ja seda isegi kuni 20. septembrini. Ning kel aega minna NONA kauplusesse Tallinnas, Telliskivi Loomelinnakus, leiab ka sealt sel nädalavahetusel eest Pauleni soodushinnaga tooted.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!