4. oktoober 2016

Lasteasjade sügisturg

Kõik, kes jagamismängu tähele panid, on sellest juba aru saanud, et olen ennast lõpuks kokku võtnud ja otsustanud endale ühe laada- aka turukogemuse hankida. :)  Nii, et kõik, kes seni on mõelnud, kas minu käest pükse osta või mitte, neil on nüüd võimalus tulla ja oma silmaga enne ostu sooritamist üle kaeda, mida ma täpsemalt pakun. Ootan uusi, aga loomulikult ka seniseid huvilisi väga! :) Ja kes pükse osta ei soovi, võib ju niisama tulla ja tere öelda.

Kuigi mul algselt oli plaanis õmmelda konkreetselt selle ürituse tarbeks üks eraldi ports pükse, siis päris selleni ma kahjuks siiski ei jõudnud. Sellegi poolest võtan kaasa päris suure portsu pükse, mida hetkel püksipoes üleval pole ja kindlasti on osadel asjadel ka soodsamad ehk nö laadahinnad. Nii, et juba seetõttu tasub korra vaatama tulla, kas ehk mõni paar, mis silma jäänud, on võimalik soodsamalt soetada. ;)

Muidugi, kõige selle eelduseks on, et #3 veel mõnda aega oma pesas soovib püsida. Aga kui ta peaks siiski otsustama, et plaanid on selleks, et neid nurjata, olen endale juba varakult ka abilise appi palunud. Mingit suurt silti mul organiseeritud pole, mille järgi Pauleni lauda ära tunda. Küll aga tunneb mind tõenäoliselt ära selle järgi, et olen suur ja ümmargune. :) Seda v.a juhul, kui kohal on ainult minu abiline ja #3 siiski on otsustanud veidi varem, kui plaanitud meiega ühineda! :)

Lasteasjade sügisturg toimub juba sel PÜHAPÄEVAL ehk 9. oktoobril Tallinnas TTÜ Tudengimajas kella 10-15 vahel. Päris tore on plakatil Pauleni logo näha! Et ürtus meelest ei läheks, siis võid selle enda jaoks Facebookis ära märkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!